A+ R A-

سخنگوی کمیسیون آموزش به میزان خبر داد عضویت وزرای بهداشت،آموزش و پرورش و علوم در شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو

خبرگزاری میزان-جعفری درباره بررسی مواد ارجاع‌شده از طرح سنجش و پذیرش دانشجو در جلسه روز دوشنبه٢٣ آذر به کمیسیون خبر داد و گفت: ترکیب اعضای شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند.

عضویت وزاری بهداشت،آموزش و پرورش و علوم در شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجوقاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری میزان با اشاره به جلسه كميسيون آموزش روز دوشنبه ٢٣ آذراظهار کرد: در این جلسه 2 ماده از طرح سنجش و پذیرش دانشجو که به کمیسیون ارجاع شده بود، با حضور معاونان وزارت علوم و نمایندگانی از دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه طبق مصوبه ماده 2، اعضای شورای اصلی سیاست گذاری سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی و دکترا به این شرح مشخص شد که وزیر علوم به‌عنوان رئیس، وزیر بهداشت، وزیر آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشجو در وزارت علوم و بهداشت و 2 نفر از رؤسای دانشگاه‌های دولتی به انتخاب وزیر علوم و بهداشت به‌عنوان اعضای شورا معرفی شدند.

وی با اشاره به اعضای ناظر بر این شورا ادامه داد: معاون‌های آموزشی وزیرعلوم و بهداشت و دو نماینده از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به عنوان ناظر و بدون حق رأی به این جمع اضافه می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: همچنین بحث‌های مقدماتی ماده 5 نیز صورت گرفت که مربوطه شیوه نمره دادن در دانشگاه‌ها مربوط می‌شود و تحلیل دقیق آن به جلسه بعدی موکول شد.

جعفری در خاتمه با اشاره به عدم حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش در ٢٣آذر خاطرنشان کرد: در این جلسه قرار بود وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حاضر شوند که حضور نیافتند و بررسی سوالات نمایندگان به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.

انتهاى پيام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
76
797
1639398
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...