A+ R A-

جعفری: راه نرفته در ارتباط با وحدت حوزه و دانشگاه هنوز بسیار است

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان گفت: هنوز راه نرفته در ارتباط با وحدت حوزه و دانشگاه بسیار است.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان شمالی، افزود: هدف از وحدت بر این است تا با یکدیگر هم جهت و هم مسیر باشیم نه اینکه با یکدیگر ادغام شویم و یکی به نفع دیگری جای خود را خالی کند.

وی با بیان اینکه دین ما بر تقویت فرهنگ و معارف و همچنین علم و دانش تاکید کرده است، ادامه داد: حوزه و دانشگاه دو شاخه از یک تنه هستند و همگرایی آن ها موجب رسیدن به تعالی می شود.

جعفری اظهار کرد: واگرایی حوزه و دانشگاه به نوعی موجب ایجاد بدبینی و ایجاد فاصله از یکدیگر می شود و این امر همان موضوعی است که دشمن به دنبال آن است.

وی تاکید کرد: باید بدانیم حوزه و دانشگاه مکمل یکدیگر هستند و هر کدام به نوعی هدف و مسیری که دیگری طی می‌کند را تکمیل خواهد کرد.

جعفری تصریح کرد: اما ما هنوز در این خصوص راه نرفته بسیار داریم البته در این خصوص تلاش‌های انجام شده اما به میزان مطلوبی نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: دست‌های دسیسه‌گر که تفرقه انگیزی را دنبال می‌کنند فراوان بوده به ویژه که امروز هجمه‌های زیادی علیه ایران وجود دارد و باید در این خصوص هوشیار باشیم.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
402
993
1636614
پنج شنبه، 30 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...