A+ R A-

دولت سریع‌تر لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند نایب رئیس مجلس از دولت درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کند.

 

  

 دولت سریع‌تر لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند  نایب رئیس مجلس از دولت درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کند.قاسم جعفری در نشست علنی امروز (دوشنبه 30 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری از تاخیر ارائه بودجه سال آینده کل کشور از سوی دولت انتقاد کرد و افزود: براساس قانون دولت می‌بایست 15 آذر بودجه را به مجلس ارائه می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد، در حالی که دولت همواره بر قانونمدار بودن خود تاکید داشته است، اما با وجود آنکه از زمان مقرر دو هفته گذشته است، هنوز لایحه بودجه به مجلس ارائه نشده که این تخلف و بی‌قانونی است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیات رئیسه باید این موضوع را بررسی کند چرا که این موضوع تخلف و غیرقانونی است.

وی یادآور شد: مجلس در قانون بودجه سال 94 اعتباری را برای اشتغال درنظر گرفته بود اما هنوز ریالی پرداخت نشده این در حالی است که دولت یازدهم اعلام کرده که بدون پشتوانه کلنگی را نمی‌زند اما تاکنون برخی از پروژه ها روی زمین مانده و هیچ اعتباری اختصاص پیدا نکرده است.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
119
210
1622236
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...