A+ R A-

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات: میزان دینداری دانشجویان کشور ما از نرم جهانی بالاتر است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات: میزان دینداری دانشجویان کشور ما از نرم جهانی بالاتر استعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: بر اساس کار پژوهشی معاونت دانشجویی حدود 120 دانشگاه و بیش از 200 خوابگاه دانشجویی به جز خوابگاه‌های خودگردان داریم که همه این‌ها شرایط و مسائل خاص خودشان را دارند.

دکتر قاسم جعفری در گفتگو با مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بیان مشکلات و آسیب های اجتماعی در دانشگاه‌ها به میزان دینداری دانشجویان اشاره کرد و گفت: مایه خوشبختی است که بر اساس کار پژوهشی معاونت دانشجویی میزان دینداری جوانان و دانشجویان بسیار خوب ارزیابی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این پژوهش میزان دینداری دانشجویان از نرم جهانی بالاتر بوده و این مایه افتخار و مباهات است که دانشجویان و جوانان ما از دین فاصله نگرفتند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس در ادامه به برخی از آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: یکی از مباحث جدی این آسیب‌ها، موضوع اعتیاد و تنوع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی در بین دانشجویان است که موجب افزایش نگرانی‌ شده و باید فکری به حال این وضعیت کرد و اقدامات مؤثری انجام داد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه نمی‌توان واقعیت را پنهان کرد، ادامه داد: بر اساس این پژوهش دختران دانشجوی ما کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی چون مواد مخدر شدند، اما در مجموع این زنگ خطری است که در جامعه به صدا در آمده است.

دکتر جعفری در پایان به دیگر آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در جلسه مشترک بین کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و معاونین دانشجویی وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد، آسیب‌های اجتماعی و فقر اقتصادی که بسیار تأثیرگذار است، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ف

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
131
233
1638421
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...