A+ R A-

میزان خسارت و ابعاد مختلف فتنه 88 باید بررسی شود / 5 سال طول می‌کشد راکتور هسته‌ای اراک به وضعیت گذشته برسد

میزان خسارت و ابعاد مختلف فتنه 88 باید بررسی شود / 5 سال طول می‌کشد راکتور هسته‌ای اراک به وضعیت گذشته برسدقاسم جعفری ظهر دیروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع مردم سبزوار با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همیشه به حماسه 9 دی افتخار می‌کنند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بر اساس عناصری همانند شور، شعور، علم و فطرت تشکیل‌شده بود و این حماسه عظیم پیام حق را به جهانیان منتقل کرد.

وی ادامه داد: گرامیداشت 9 دی مربوط به 80 میلیون ایرانی است ولی در دوران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 برخی با تلاش خود به دنبال انحراف مسیر مردم بودند.

نماینده سابق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌حرمتی‌های سران فتنه در روز عاشورا، افزود: در دوران انتخابات کاندیداها توانایی و اهداف خود را به مردم نشان می‌دهند ولی باید ظرفیت داشته باشند و نتیجه شکست در انتخابات را برای استحکام نظام جمهوری اسلامی قبول کنند.

جعفری حضور مردم در حماسه 9 دی را تشخیص حق بر باطل دانست و تصریح کرد: پس از انتخابات 88 رهبری به میدان آمدند و به کاندیداهای معترض اعلام کردند اعتراضات خود را از مراجع قانونی پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه تجمع در کف خیابان و ناامنی در کشور نسخه پیگیری نیست و سران فتنه حضور در کف خیابان را انتخاب کردند، بیان کرد: اقامه شعار 9 دی به معنی طعنه زدن به کسی نیست و اکنون ملت ما به دنبال موشکافی موضوع فتنه هستند تا کسی جرأت ایجاد ناامنی و فاصله بین رهبری و امت را نداشته باشد.

نماینده سابق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران پس از انتخابات انتظار داشتند وقتی رهبری آن‌ها را به آرامش دعوت کردند به‌جای رقص و آتش‌بازی برای حفظ ثبات نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

جعفری با اشاره به بی‌حرمتی سران فتنه به اعتقادات اسلامی و انقلابی ملت ایران، عنوان کرد: مهم‌ترین دلیل طولانی شدن ماجرای فتنه خودخواهی سران فتنه بود و زمانی که اصل نظام جمهوری اسلامی درخطر بود باید سران فتنه به سمت آغوش انقلاب حرکت می‌کردند.

وی با بیان اینکه با برگزاری همایش‌های تخصصی باید میزان خسارت و ابعاد فتنه 88 بررسی شود، یادآور شد: اکنون برخی، مردم را نسبت به انقلاب و یاران انقلاب بدبین می‌کنند و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری فتنه 88 رفع شده ولی فتنه‌های خطرناک دیگری درراه است.

نماینده سابق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید بدانند برای رسیدن به اهداف اسلامی و اعتقادی راه بسیاری مانده است، افزود: امروز برخی مسیر دیگری در نظام طی می‌کنند و خطر انقلابیون از نفس افتاده و ناامید از آن‌هایی که هرگز در انقلاب نبودند قطعاً بیشتر است.

جعفری با اشاره به ترویج اشرافی گری مسؤولان در کشور، تصریح کرد: مسؤولان ما باید عدالت اجتماعی را دنبال کنند و کسانی که به بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند جزء افراد فاسد کشور محسوب می‌شوند بنابراین از قوه قضاییه انتظار می‌رود با قاطعیت برخورد کند.

وی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی به کشورهای عراق، سوریه و یمن منتقل‌شده است، بیان کرد: رویدادهای گذشته نشان داده که مسلمانان هر زمان پای اعتقادی دینی بودند قطعاً به پیروزی علیه استکبار رسیده‌اند.

نماینده سابق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تیم مذاکره هسته‌ای کشور را سرداران دفاع از حقوق ملت ایران دانست و عنوان کرد: ظریف در حوزه دیپلماسی دارای تفکر و قدرت است ولی باید بدانند در موضوع برجام تجربه دیپلماسی 300 ساله غرب در مقابل ملت ایران قرارگرفته بود.

جعفری ادامه داد: پس از برجام قلب راکتور هسته‌ای اراک با بتن پر شد و نزدیک به پنج سال طول می‌کشد تا راکتور هسته‌ای به وضعیت گذشته برسد.

وی با اشاره به دستاوردهای پوچ دولت از برجام، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده ما نباید به آمریکا اعتماد می‌کرد و اکنون نیز کشور ما در زمینه‌های بانکی، مؤسسات، انرژی و صنعت در تحریم‌های شدیدی قرارگرفته و از دولت روحانی انتظار می‌رود به مسیر رهبری توجه کند./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
120
443
1643966
یکشنبه، 16 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...