A+ R A-

فارس؛تجلیل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از نیروهای سپاه برای دستگیری «روح‌الله زم»98/07/23

سخنگوی کانون دانشگاهیان ضمن قدردانی از نیروهای اطلاعاتی سپاه برای دستگیری سرشبکه سایت ضد انقلاب «آمد نیوز» گفت: این کانون به همه نیروهای اطلاعاتی سپاه که در این حرکت پیچیده سهیم بودند تبریک می‌گوید.فارس؛تجلیل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از نیروهای سپاه برای دستگیری «روح‌الله زم»98/07/23

قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  تشکلهای دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به دستگیری روح الله زم توسط نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبر در تور افتادن جرثومه فساد و راس فتنه رسانه‌ای غربی‌ها یعنی روح الله زم به وسیله دلاور مردان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) در آستانه اربعین حسینی بشارت مهمی را به مردم ما داد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در این راستا حقیقتا می‌شود گفت این اتفاق از امدادهای الهی و لطف خدای متعال است و مصداق بارز این آیه قرآن است که می فرماید:‌« وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ»

وی افزود: امروز این کار بزرگ سربازان امام زمان و نیروهای پاسدار نشان داد که یکی از اصلی‌ترین مظاهر قدرت، خواندن دست دشمن است، یعنی اطلاعات امروز حرف اول را می زند. اطلاعات یکی از مظاهر مهم قدرت است و امروز تمام خائنان حساب کار خودشان را می‌کنند که دچار چه مشکلی خواهند شد.

جعفری تصریح کرد: از طرفی در این اقدام عبرتهای مهمی هم وجود دارد از جمله اینکه نباید به ظالمان اعتماد کرد. قرآن کریم هم می فرماید به ظالمان تکیه نکنید چون اگر این کار را کردید سرنوشت شما آتش است. کسانی که به غربیها و وعده وعید آنها تکیه کردن و به آنها امید بستند و فکر کردن در پناه آنها هستند و با مردم خودشان دشمنی کردند امروز فهمیدند که اینگونه نخواهد بود.

وی تاکید کرد: تجربه ثابت کرده مجازات خائنان به وطن دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد و چقدر خوب است که اینها به این مسئله خوب توجه کنند و بیش از این به کشور و مردم خودشان خیانت نکند.

سخنگوی کانون دانشگاهیان گفت: نیروهای مقتدر اطلاعات سپاه و سایر نیروهای ما حال که لیاقت و اقتدار خودشان را بار دیگر ثابت کردند انتظار مردم را به حق بالا بردند و این انتظار وجود دارد که انشاالله سایر مجرمان را هم به همین بلا مبتلا کنند تا عبرتی شود برای همگان و همچنین برای مفسدان اقتصادی که فرار کردند.

جعفری یادآور شد: ما به عنوان کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به همه نیروهای خوب و اطلاعاتی سپاه پاسداران و گمنام امام زمان و نیروهای و تشکیلات دیگری که در این حرکت پیچیده و لذت بخش شریک بودند دست مریزاد عرض می‌کنیم و تبریک می‌گوییم و انشاالله بشارت های بهتر از این هم در آینده برای مردم ما داشته باشند و امیدواریم همیشه مایع مایع چشم‌روشنی رهبری و ملت خودشان باشند و در دنیا و آخرت سرافراز باشند.

وی گفت: در همین جا بد نیست مقایسه ای داشته باشیم بین قدرت جمهوری اسلامی با برخی کشورهای مدعی. آنان مخالفان نه چندان مخالف خود را به خاطر ضعف و استیصال  درونی در کنسولگری با تیغ اره حذف می‌کنند و جمهوری اسلامی این صلابت و هیبت جنگ نرم را در برابر مخالفان براندازی نشان می دهد که تحت حمایت سخاوتمندانه سرویس های جاسوسی اروپا و امریکا بوده اند.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: با این حرکت مهم به نظر می رسد علاوه بر خائنان به مملکت دولت‌های عصر حجری و گاوان شیرده منطقه نیز باید حساب کار خود را کنند.

جعفری تصریح کرد: آنچه در این ماجرای نیروهای اطلاعاتی سپاه را ستودنی تر می‌کند آن است که آنان علاوه بر اشراف اطلاعاتی بر تحرکات ضد انقلاب  و وطن فروشان قدرت اجرای منویات مورد نظر را در عمق خانه به ظاهر امن  دشمن  به نمایش گذاشتند. امروز ملت ایران به نیروهای قوی مومن و آماده فداکاری خویش در مسیر آرمان های ناب اسلامی و ملی می بالد.

وی در پایان ضمن تقدیر از رئیس قوه قضاییه به دلیل واکنش به موقع در حمایت نیروهای اطلاعاتی سپاه گفت: انتظار می رود دستگاه قضا با اقدامات دقیق قضایی چشم فتنه را نشانه رود و لایه‌های پیدا و پنهان جریان معاند داخل و خارج را آشکار ساخته و به مجازات قاطع و قانونی برسانند تا مایه عبرت تمامی حرامیان گردد.

انتهای پیام/                                                     

 

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
57
180
1620183
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...