A+ R A-

خبرداغ ؛تصویب کلیات بودجه پیام امید، آرامش و گشایش را به جامعه مخابره کرد/ موفقیت وزارت بهداشت در مهار کرونا1400/10/20

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به تصویب کلیات بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات بودجه علاوه بر آن که در سایه همراهی همدلانه دولت و مجلس تصویب شد پیام امید و آرامش و ان شاء‌الله گشایش را به جامعه مخابره کرد.خبرداغ ؛تصویب کلیات بودجه پیام امید، آرامش و گشایش را به جامعه مخابره کرد/ موفقیت وزارت بهداشت در مهار کرونا1400/10/20

 

به گزارش خبرداغ ، قاسم جعفری در گفت‌وگو با فارس با قدردانی از رای مثبت نمایندگان در تصویب کلیات روجه سال 1401، افزود: رای مثبت نمایندگان مجلس به کلیات بودجه نشان داد با همکاری و تلاش جمعی می شود گره‌های سخت را گشود و راه های سخت را طی کرد.

وی در ادامه درباره مباحث مرتبط به موضوع استیضاح وزیر بهداشت هم اظهار داشت: برخی از نمایندگان سوالاتی از وزیر بهداشت داشتند و استیضاح هم به عنوان ابزاری در اختیار نمایندگان است که سوالات خود را مطرح کنند.

جعفری تاکید کرد: البته برای استیضاح یک وزیر باید مسیری طی  شود که تاکنون برای وزیر بهداشت مراحلی ثبت و طی نشده است.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری ادامه داد: برای استیضاح مراحلی مانند سئوال و تذکر پیش‌بینی شده است که تاکنون سئوالی از وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس مطرح نشده است.

وی گفت: آقای محسنی بندپی نماینده تهران در مجلس هم در اظهارات خود مطالب و مسموعات خود را بیان کرده و از استیضاح دفاع نکرده است.

جعفری اظهار داشت: عملکرد وزارت بهداشت در کنترل بیماری کرونا و سامان‌دهی به بخش واکسیناسیون عملکرد موفق دولت در وزارت‌خانه بوده است.

وی افزود: البته بنای ما بر آن است در سایه گفتمان توام با تفاهم خواسته‌های قانونی نمایندگان محترم پیگیری شود. خواهان آن نیستیم که مجلس و دولت به طور مستعجل برای اموری مانند استیضاح هزینه پپردازند چرا که  از نظر ما  اغلب مشکلات با درایت قابل برطرف شدن است.

 

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
133
233
1638423
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...