A+ R A-

خبرگزاری فارس؛جزئیات اولین جلسه شورای مرکزی جدید کانون دانشگاهیان ایران اسلامی؛1401/04/02

سخنگوی کانون دانشگاهیان ضمن تشریح جزئیات اولین جلسه شورای مرکزی جدید این کانون از انتخاب دبیرکل کانون دانشگاهیان در جلسه آینده شورای مرکزی خبر داد.

 خبرگزاری فارس؛جزئیات اولین جلسه شورای مرکزی جدید کانون دانشگاهیان ایران اسلامی؛1401/04/02

 

قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری نشست سالانه این تشکل دانشگاهی گفت: بعد از برگزاری باشکوه هفتمین اجلاسیه کانون دانشگاهیان در در دانشگاه تهران، اولین جلسه منتخبین شورای مرکزی جدید این کانون ۳۰ خرداد ۱۴۰ در دفتر مرکزی کانون دانشگاهیان برگزار شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای مرکزی جدید کانون دانشگاهیان در جلسه اول از حضور گرم، با نشاط و مومنانه حدود 700 - 800 استادی که از سراسر کشور برای شرکت در اجلاسیه کانون و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌ها آمده بودند، صمیمانه قدردانی کردند. در این جلسه همچنین از رئیس جمهور محترم که با پیام بسیار صمیمی خود جمع اساتید را مورد لطف خود قرار دادند هم تشکر شد.

جعفری تاکید کرد: ما به دلیل سفر استانی آقای رئیسی به استان اصفهان توفیق نداشتیم در خدمت ایشان باشیم، اما پیام گرم رئیس جمهور موجب دلگرمی بود.

سخنگوی کانون دانشگاهیان بیان داشت: همچنین از سوی شورای مرکزی جدید از حضور مسئولان عالی‌رتبه نظام در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در اجلاسیه کانون، تشکر شد.

وی افزود: شورای مرکزی کانون دانشگاهیان همچنین از همکارانی که در طول اجلاسیه قبل در شورای مرکزی حضور و مشارکت فعال داشتند و این بار به دلایل مختلفی از جمله به خاطر مشاغلی که داشتند و یا موارد دیگر امکان حضور در انتخابات برای آن‌ها فراهم نبود تقدیر کردند. اگرچه ما امسال در شورای مرکزی خدمت برخی از دوستان نیستیم، اما طبیعت مورد محبت آن‌ها خواهیم بود.

جعفری گفت: در اولین جلسه شورای مرکزی جدید کانون دانشگاهیان مقرر شد تا قبل از نیمه شهریور انتخابات استان‌ها برای تعیین شورا‌های استانی برگزار شود. در این جلسه انتخاب دبیرکل، جانشین، خزانه دار و مواردی مانند سخنگو و روسای کمیته‌ها به جلسه بعدی شورای مرکزی موکول شد.

وی ادامه داد: در این جلسه انتخاب دبیرکل، جانشین، خزانه دار و مواردی مانند سخنگو و روسای کمیته‌ها به جلسه بعدی شورای مرکزی موکول شد.

سخنگوی کانون دانشگاهیان در ادامه با گرامیداشت روز بسیج اساتید و روز شهادت شهید مصطفی چمران و تبریک این روز به اساتید بسیجی یادآور شد: فارغ از تشکل ارزشمند بسیج اساتید که چتر آن بر روی همه اعضای هیئت علمی سراسر کشور گسترده است، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به عنوان بزرگترین تشکل استادی انقلابی و متدین کشور که مجوز رسمی ماده ۱۰ احزاب را دارد پیوسته در مسیر آرمان‌های نظام انقلاب و پشتیبانی ولایت خواهد بود و یار و یاور ارکان مختلف قوام بخش نظام در قوای مختلف باقی خواهد ماند و در عین حال عنصری ناصح و امین برای همه تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور و در کنار مردم خواهد بود و قطعأ و تلاش می‌کند که هم کمک کار نظام و هم صدای صادق مردم عزیز باشد.

این استاد دانشگاه گفت: آرزو می‌کنیم که قدم‌هایی که بر می‌داریم و این بار امانتی که به دوش ما هست به نوعی بار را حمل کنیم که فردای قیامت در برابر همه انبیا و اولیا و امام عزیز و شهدای بزرگوار روسفید باشیم و مدیون نشویم.

انتهای پیام/

 

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
63
993
1636275
پنج شنبه، 30 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...