A+ R A-

تاکیدجدی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر پیگیری بحث بورسیه ها/بررسی در فضای غیر رسانه‌‌ای

 تاکیدجدی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر پیگیری بحث بورسیه ها/بررسی در فضای غیر رسانه‌‌ایسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از تشکیل کمیته جدیدی برای بررسی موضوع بورسیه‌ها در فضایی غیر رسانه‌ای خبر داد.

قاسم جعفری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ با یادآوری جزییات جلسه امروز(2 شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از تاکید جدی کمیسیون بر پیگیری بحث بورسیه ها خبر داد و گفت: با خواست نمایندگان مقرر شد کمیته دیگری برای بررسی بورسیه‌ها از گذشته تا کنون ایجاد شود.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: ممکن است در ایجاد کمیته جدیدی برای بررسی بحث بورسیه‌ها نمایندگان جدیدی از کمیسیون آموزش مجلس انتخاب شوند. کمیته‌ای دیگری با تغییری در اعضا تشکیل شود تا این موضوع با شفافیت کامل برای مردم روشن شود

وی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون مقرر شد مسائل حاشیه مطرح شده در خصوص بورسیه‌ها از جمله اینکه چگونه بدون اینکه اطلاعات در مراجع قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد از وزارت‌ علوم خارج و آبروی برخی تهدید شده است در یک فضای آرام غیر رسانه‌ای بررسی شود.

جعفری همچنین از تجلیل کمیسیون آموزش مجلس از نفرات برتر کنکور خبر داد و گفت: این تجلیل نمادی از اهمیت کمیسیون آموزش مجلس به علم است. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ از تصویب کلیات دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده 3 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزش یاران نهضت سواد آموزی خبر داد و گفت: این طرح به زودی برای ارسال به صحن علنی مجلس آماده خواهد شد./

پایان پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
2596
2089
4180345
پنج شنبه، 28 تیر 1397

گالری تصاویر

No result...