A+ R A-

نظر بین المللی یک نماینده مجلس درباره بازداشت تعدادی از معلمان در امارات

 

نظر بین المللی یک نماینده مجلس درباره بازداشت تعدادی از معلمان در امارات ایسنا نوشت: عضو کمیسیون آموزش در مجلس با اشاره به دستگیری تعدادی از فرهنگیان ایرانی در امارات گفت: فرهنگیان ما قربانی توطئه بزرگ بین المللی شده‌اند.

قاسم جعفری در جلسه شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل شد، با بیان اینکه دستگیری این افراد یک مسئله بین المللی است، افزود: باید برای آزادی و نجات آن ها تلاش کنیم و توجه جدی در این خصوص انجام شود.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان با اشاره به طرح رتبه بندی در آموزش و پرورش اظهار کرد: مشکلاتی در اجرای این طرح وجود دارد که بخش اداری، مسئولان خوابگاهی را شامل نمی شود و باید تدبیری اندیشیده شود تا آنان نیز وارد این طرح شوند.

جعفری با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم نسل‌های آینده ما به دست‌آوردهای نظام و امام راحل وفادار باقی بمانند باید از آموزش و پرورش شروع کرد گفت: ما خواستار آن هستیم تا طرح تحول بنیادین هر چه سریعتر انجام شود.

وی در ادامه خواستار ایجاد جهشی برای حذف مدارس خشتی و گلی در کشور شد و ادامه داد: در این زمینه راه نرفته زیادی وجود دارد.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
103
210
1622220
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...