A+ R A-

در دیدار با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مطرح شد:

در دیدار با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مطرح شد:در این دیدار که در محل دفتر آقای مهندس بهنود مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار گردید در ابتدای جلسه مهندس بهنود گزارشی را از وضعیت ثبت و املاک استان و همچنین وضعیت ساختمان اداری استان و شهرستانها ارائه کردند.

در ادامه دکتر جعفری گفت: سیستم بانکی به اسناد باید به عنوان یک وثیقه رسمی اعتبار کامل را قائل باشد. به نظر می رسد تنها در صورت اجرای دقیق و درست قانون کاداستر ( حد نگار) بخش عمده ای از مشکلات املاک و اراضی حل خواهد شد و جلو آسیب هایی همچون زمین خواری گرفته خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نقشه ملی اراضی تهیه شده در سال 1341 توسط ارتش گفت امروز بسیاری از روستائیان در خصوص اراضی در اختیار خود که سالها بر روی آن کشت کرده اند با مسئولان ذیربط مربوطه درگیرند که به نظر می رسد که تهیه لایحه جامع زمین و منابع طبیعی بسیار ضروری است و در همین راستا به طرق مختلف از جمله در صحن علنی و تذکر کتبی و شفاهی به وزراء و مسئولین مربوطه این مسأله را یادآور شدند.

وی در ادامه در خصوص تسریع در راه اندازی شعبه اداری ثبت اسناد در دو شهرستان گرمه و رازوجرگلان تأکید کرد و نسبت به تأمین اعتبار تملک دارائی و جاری ادارات ثبت اسناد استان از مسئولین مربوطه خواست که مساعدت لازم را اعمال دارند.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
194
206
1622101
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...