A+ R A-

دکتر جعفری در فرمانداری بجنورد حاضر شد و نامزدی خود را برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

دکتر جعفری در فرمانداری بجنورد حاضر شد و نامزدی خود را برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرددکتر جعفری پس از ثبت نام در گفتگو با خبرنگار رسانه ملی گفت امیدواریم که انتخابات با سلامت و خوبی پیش برود و یک مجلس مردمی شکل بگیرد.

وی به رئیس جمهور محترم و سایر دولت مردان توصیه کرد کمک کنند تا در سایه یک انتخابات سالم مجلسی برآمده از متن مردم شکل بگیرد مجلس مردمی،اقتدار ملی وپیشرفت و شکوفایی منطقه ای و استانی را هم در پی خواهد داشت.

ایشان افزود: امروز بزرگترین دغدغه و مسأله مردم بحث اقتصاد است و جامعه از درد تورم و رکود رنج می برد. جوانان در پی اشتغال هستند و برای ازدواج آنان باید کار جدی کرد.

ایشان در پاسخ خبرنگار که پرسید انگیزه شما از شرکت مجدد در انتخابات چیست؟ اظهار داشت بنده در هر کجا که بودم تلاش کردم به مردم در حد توان خدمت کنم و در انتخابات مجلس نهم نیز مورد لطف و رای اعتماد مردم قرارگرفتم و تلاش های خود در دوران نمایندگی را در ابعاد مختلف قابل دفاع می دانم. همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمود مجلس باید زنده و سالم باشد و زنده بودن را به پویایی، تلاش و فعال بودن در کمیسیونها، صحن علنی مجلس، فرآیند قانون گذاری و سایر صحنه هایی که حضور نماینده در آنان ضروری است معنی کردند و سلامت را در بعد اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و مالی، اجتماعی، رفتار و گفتار و ... دانستند. الحمدالله تلاش بر این بود با عنوان یک عضو مؤثر در کمیسیون مهم آموزش، تحقیقات و فناوری ایفای نقش کنم. چند صد بار اظهار نظر توأم با استناد در صحن علنی مجلس، حخضور فعال رسانه ای، حضور جدی در تمام نقاط حوزه انتخابیه با پنج شهرستان و 650 روستا، تلاش برای ارتقاء سطح زیر ساختهای استان از جمله راه، تامین آب، آموزش، سلامت، فرهنگ، جبران خلأهای اداری و ...، مراودات سالم با سایر قوا و مسؤلین سطوح مختلف اداری بهترین گواه این ادعاست.بنابر این یکبار دیگر خود را در معرض اعتماد مردم عزیزم قرار می دهم و تصمیم آنان برای همه ما قطعاً قابل احترام و الزامی است.و از نتیجه در هر صورت پیشاپیش ابراز رضایت می کنم.

وی وعده داد در روزهای آینده با مردم عزیز مطالب بیشتری در میان بگذارد.

 

نظرات/سوالات (2)

  • م

    مدیر سایت خیلی..... هستی،چرا نظرات رو منتشر نمیکنی،سانسورچی

  • م

    فدایی داری دکترجان ...........

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
170
206
1622077
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...