A+ R A-

از دستاوردهای برجام، مردم شرمنده زن و بچه خود شده اند!

از دستاوردهای برجام، مردم شرمنده زن و بچه خود شده اند!با سلام و ارادت
( همه چی برای هیچی)

یکی از بزرگان برجام شیفته برای چند دهمین بار فرموده اند که دولت باید دستاوردهای برجام را برای مردم برشمارد تا منتقدان جرات نکنند این گونه حرف بزنند.

چند مدت قبل هم فرموده بودند : اگر دولت دستاوردهای برجام را توضیح دهد منتقدان شرمنده زن و بچه خودشان می شوند . از آن شبی که آقای روحانی در نطق تلویزیونی خود دستاوردها را شمرد بعضی ها اصلا از شرمندگی زن و بچه به خونه نمی روند ! اگر هم به خاطر پرهیز از کارتن خوابی مجبور شوند آخرهای شب که همه خوابند یواشکی می رند تو پارکینگ می خوابند و صبح علی الطلوع قبا سپیده سحر فرار می کنند!

می گن بین زن و شوهر دعوا شد و هر کدام می خواست بگوید من بیشتر کار می کنم. زن بعد از شنیدن لیست طولانی کارهایی که شوهر ردیف کرد گفت : لیست تو مثل این است که من بگویم از خواب برخاستم. رفتم سراغ سماور در سماور را برداشتم شیر آب را باز کردم سماور را آب کردم در آن را بستم کبریت زدم گاز را باز کردم سماور را روشن کردم . در قوری چای خشک ریختم. آب جوش در قوری ریختم استکان ها را برداشتم و... ( البته همه این ها یک جمله بیش نیست چای دم کردم.. ) کرامات مورد ادعای دوستان هم چیزی شبیه همین است با این فرق که معلوم نیست همان چای دم شد یا نه ؟ البته در ازای آن خیلی چیزها رفت ؛ روحیه مقاومت ، دست کشیدن از انقلابی گری ، غنی سازی ۲۰ درصد ، ۱۴۰۰۰ هزار سانتریفیوژ، رآکتور اراک ، بی خاصیت شدن فردو ، کاهش رشد علمی ، تحقیر در جده مسجد الحرام و منا ، محکومیت در سازمان کنفرانس اسلامی ، کاهش قیمت نفت ، ادامه تحریم ، استمرار تحریم های مالی بردن کشور زیر سایه تهدید مستمر ، کاهش رتبه ارزشی پاسپورت ، و ...

واقعا آقایان به تعبیری همه چیز دادند و به اعتراف خود هیچ گرفتند.
سوال: رهبری غیر از ارشاد و روحیه دادن به تیم مذاکره برای مقاومت چه توصیف مثبتی از برجام داشتند ؟ در عوض دغدغه های بیان شده هشدارها و دعوت به عبرت گیری از این ماجرا در سخنان ایشان چقدر بوده است؟
جناب آقای روحانی شما که برخلاف نظر رهبری از امریکایی ها تعهد کتبی نگرفتید و ظاهرا فرموده بودید قول اوباما برای ما حجت است چرا به فرمایشات رهبری امعان نظر جدی ندارید؟

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
54
180
1620180
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...