A+ R A-

یادداشت/ علی مطهری که از نزدیک دیده ام!!

یادداشت/ علی مطهری که از نزدیک دیده ام!!به آزادی بیان واقعی از عمق وجود اعتقاد دارم و تا رسیدن خبر موثق در باره حادثه مشهد قضاوت نمی کنم. چون از نزدیک دیده ام به این که علی مطهری خیلی وقت ها سره و ناسره، حق و ناحق را مخلوط می کند شهادت می دهم.

1 - علی مطهری انسانی متسرع در قضاوت است و آستان تحریک پذیری اش بسی کم.در رفتار فرهنگی هم دچار تناقض است در دولت گذشته به خاطر اصطلاحات لاتینی تابلوی اغذیه فروشی ها وزیر ارشاد را به صحن علنی کشید و یا برای ساپورت پوشیدن جوانان از وزیر کشور دولت حاکم و اعتدال شعار سوال کرد و گاهی هم فرمایش می فرماید که اگر فلان خواننده بخواند امام رضا ع هم به قید حیات شاید در آن شرکت کند.

2 - در لابلای مباحثات مکرر متوجه شدم اشراف به مسائل و معارف دینی اش به رغم آن که متولی نشر کتب علامه شهید مطهری ره است اصلا با انتظار جامعه سازگار نیست.

3 - از این که به قول خودش گاهی لازم است پنجه گرگی بکشد و پیوسته در تیتر رسانه ای باشد احتمالا حال خوشی می یابد و قدرت پذیرش اشتباه و جبران قصور در حق دیگران را کمتر دارد. . مثلا روزی از حقیر اسم بزد که آمده جلو و به من اعتراض کرده ، گفتم علی ! فیلم رو ببین اگر دیدی خلاف گفتی جبران کن تا مدیون نباشی . بلا فاصله جواب داد مهم نیست که جلو آمدی یا نیامدی چون شما از مخالفان من هستی اسم بردم. آن روز احساس کردم حس انتقام جویی قوی دارد.

4 - روزی در بیانیه ای چند نفر از جمله بنده را به اسم متهم کرد که اگر در کربلا بودند در سپاه عمر سعد بودند . گفتم علی ! هشت سال عاشورای مکرر دفاع مقدس بنده حقیر خدا رو شکر در اردوگاه حسین زمان قرار داشتم و قریب به هفت سال هم در اسارت بودم . راستی شما کجا بودید خود در تلویزیون حتی یک روز به جبهه نرفته اید؟ جواب جالبی داد که اولا شما برای ریا و به رخ کشیدن به جبهه رفتید ثانیا من کار مهم تری داشتم باید کار جمع و تالیف و نشر آثار شهید مطهری ره انجام می دادم.

5 - گفتم این که ما برای ریا و غیر خدا رفتیم یا نه خدا بین ما و شما قضاوت خواهد کرد . و اما این که شما جهاد و دفاع واجب را برای امر تالیف رها کردید چه مبنای فقهی و دینی دارد باید روشن شود . از طرفی چطور شد بزرگانی چون آیت الله مشکینی ره علامه جوادی آملی و خیلی های دیگر آثار خود را رها کردند و رفتند اما شما برای آثار دیگری که احتمالا برادرانتان محمد و ... هم می توانستند انجام دهند ترک واجب کردید ؟!

6 - بالاخره نظام باید این مشکل را برای همیشه حل کند که چرا عده ای در عین نشستن بر مسند قدرت اپوزیسیون گری و مظلوم نمایی را انتخاب می کنند ؟!

7- و آخر الامر این که چرا رگ غیرت امثال علی آقای مطهری برای لغو سخنرانی دیگران که کم هم نیست بیرون نمی زند .چرا این همه طعنه ها و کلمات ناشایست نثار گروه هایی می شود و امثال ایشان ساکت می مانند و خیلی حرف های دیگر که باید بماند به فرصتی دیگر.../

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
51
180
1620177
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...