A+ R A-

گریه دقیقاً برای کدام آرمان امام؟؟!!

گریه دقیقاً برای کدام آرمان امام؟؟!!بارها دیده ایم میراث ماندگار بنیانگذار راحل جمهوری اسلامی در معرض تحریف، طعن و تعریض، مصادره جناحی و غیره قرار گرفته است. گاهی برخی از همین مدعیان او را به خیال خام خود به موزه تاریخ سپرده اند.

گاهی به رغم تاکید حضرتش که آن چه به من نسبت داده می شود باید مستند باشد در نبود او خاطره سازی کردند. گاهی استکبار ستیزی و مخالفتش با شیطان بزرگ را از ریشه انکار کردند.

گاهی نوار منتشر کردند که فلان آدم با چه الفاظ شنیعی او را مورد خطاب قرار داده که چرا منافقان را در سال ۶۷ به دست عدالت سپرده است. چه بسیار که فرزند برومند او ( حاج سید احمد ره ) مورد اتهام قرار گرفت و به او نسبت ناروای جعل نامه به نام امام دادند مثل آن چه در باره نهضت آزادی و نامه معروف به مرحوم منتظری در بوق و کرنا کردند.

گاهی گفتند که امام ره از اول قصد تشکیل حکومت اسلامی نداشت. گاهی به نام امام رقبای سیاسی خود را در معرض باران اتهام قرار دادند و خود را ترجمان انحصاری راه امام ره دانستند.

زندگی اشرافی در پیش گرفتند و زیر چتر انتصاب و انتساب به امام مخفی شدند. به اسم قرابت با امام و نخست وزیری امام و داشتن حکم از امام چه فتنه ها که بر نیفروختند. شعار شنیع مرگ بر اصل ولایت فقیه را خداجویی خواندند.

با حربه حمایت از آنان جمهوری اسلامی را جمهوری ایرانی هوار زدند. حقوق ولی حاضر و خلف خلیق و به حق آن سلف صالح را که با اشارت های دور اندیشانه اش به رغم ناخشنودی مدعیان و سکوت طولانی و اعتراف دیر هنگامشان از سوی مجلس خبرگان انتخاب شد به بدترین وضع ضایع کردند . و...

راستی در این همه سال ها آنانی که امروز با این مهارت و در بازی روانی حساب گرانه و در واقع ناشیانه به نام آرمان های امام اشک فشانی می کنند کجا بودند؟ راستی امروز دقیقا کدام آرمان امام در معرض خطر قرار گرفته که این جماعت برای حراستش وجدان درد گرفته اند؟

می خواهم به صراحت بگویم حرم خمینی کبیر قبله آمال دل های انقلابیونی است که مالامال عشق و ایمان و ارادت به آرمان های بلند اسلامی و انسانی انقلاب است.

بشکند دستانی که می خواهد این شعله فروزان ارادت و اعتماد را در معرض طوفان های ناصداقتی و بازی های عوام فریبانه به تاراج خمود و خموشی برد.

همانانی که نان انتساب به امام راحل از میانه را ، می خورند و به گفتار و کردار ، امام و ولی حاضر را می رنجانند.

در آخر تذکری برادرانه به سید حسن آقای خمینی را لازم می دانم و ان این که حرم امام باید برای‌ امام و انقلاب بماند.‌ و از آن جایی که گفته آمده " یکرم الرجل فی ولده " مراقب باشید با برخی رفتارها زمینه تکرار حادثه تلخ شعار نواده روح الله ... را که همه رنجیدیم فراهم نکنید./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
81
180
1620207
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...