A+ R A-

جبهه مردمی امیدواری و عمل جدی

جبهه مردمی امیدواری و عمل جدیشرایط اداره کشور در چنان حالت بغرنجی به سر می برد که به محض اعلام موجودیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی نگاه های زیادی متوجه آن شد و دل های فراوانی را به کاروان پشتیبانی و همراهی خود پیوند زد.

حضرات دولت مرد در پی عملی کردن توافق پر نقص و عیب معروف به برجام بودند که هی بر سر جام نشستند و خیالات نوشیدند.

چند روز پیش که برای مختصر خریدی به سوپر محل زندگی رفته بودم از خلوتی اوضاع بهره گرفتم و قیمت تقریبا بیست قلم جنس مصرفی در گروه های مختلف مثل لبنیات پروتوئین شوینده ها و ...را از ۶ ماه قبل تا به حال سوال کردم تقریبا تمامی اقلام از ۱۰ تا ۴۵ درصد گران‌تر شده بود اعلام اخیر بانک مرکزی هم همین مساله را تایید می کند.

مساله بیکاری و تعطیلی کارخانجات متعدد و رکود سنگین حاکم بر جامعه را هم بر آن بیفزایید اما عجیب این است که چگونه و با چه رویی مجریان حرف از مهار تورم و گزافه سرایی هایی از این قبیل دارند؟

سال ها پیش برای مسوولی حرف درآورده بودند که کمبود گوشت قرمز را به شدت تکذیب کرده بود و دلیل آن را مشاهده عینی ذکر کرده بود خبرنگار پرسیده بود مشاهده درکجا؟ گفته بود صبحدم قبل از خروج از منزل چک کردم هر سه فریزرمان مالامال گوشت بود!

انگار مجریان عزیز امروز قصد تحقق عملی لطیفه‌های دیروز را دارند. با این حساب نا چاریم از باب خیرخواهی به فلان مسوول عزیز عرض کنیم ما طاقت سوگ های مکرر را نداریم لطفا تنهایی و بدون تیم پزشکی استخر و جکوزی نروید.

اما عزیزانی که جبهه مردمی انقلاب را تشکیل داده اند باید بدانند که در کنار این ابداع مبارک باید حرکت جهادی توام با بذل مال و جان و آبرو را در پای اسلام، انقلاب و ولایت در پیش گیرند و علاوه بر تبیین درست این راه روشن، نسخه عالمانه در باب حل معضلات کشور اعم از اقتصادی اجتماعی سیاسی داخلی و بین المللی ارائه کنند.

باید به این مساله واقف باشند که به دلیل ندانم کاری و حتی بی‌مسوولیتی‌های عامدانه برخی متولیان و مجریان حاضر، دل‌های مردم حقیقتا گریزان شده و جز با عمل درست، جدی و نیت صادق و خدایی انس نمی گیرد./

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
208
206
1622115
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...