A+ R A-

یادداشت/دولت را جهانگیری اداره می کند یا روحانی؟!

یادداشت/دولت را جهانگیری اداره می کند یا روحانی؟!بخشی از مناظره را که من دیدم به نظرم بازنده بزرگ روحانی است. به علت عدم تسلط به اوضاع کشور، اثبات این مساله که بی جهانگیری بسیار کم می اورد، صبر و حوصله ندارد، اتفاقا این جا برای جلب صادقانه آرا آمده و این تظاهر به امساک نفس پسندیده نیست ، مگر آن که بپذیریم خود او هم از شرایط قانع شده که رای ندارد.

اخلاق را هم مراعات نکرد، در خوش بینانه ترین حال ایشون دچار فراموشی است. انگار آقای روحانی فکر می کند این جا محل درس طلبگی است و او در مساله برنامه ۱۰۰ روزه و قول ۴ میلیون شغل و... از صنعت توریه بهره گرفته و مردم هم باید آن گونه که او با کلمات بازی می کند به استقبال معانی نهفته در ذهن و نیت مبارک بروند.

- یک سوال اساسی هم وجود دارد حرف های طلب کارانه و توام با مظلوم نمایی آقای روحانی در پایان وقت اول که آیا مقررات شما اجازه می دهد من جواب اتهام را بدهم مرا بر آن داشت بپرسم چگونه رییس جمهور حقوق دان بعد یک دور تجربه مناظرات و با ان همه تیم مناظره از مقررات خبر ندارد که راه طرح خواسته در مناظره چیست و انتن زنده را مصادره به مطلوب می کند.

البته از عوامل برنامه هم باید پرسید این وقت اضافی برای مظلوم نمایی را به چه مجوزی به ایشان داده اند. مناظره امروز آن شائبه را که دولت را جهانگیری می چرخاند نه روحانی بسیار پررنگ کرد و نشان داد که خودداری اولیه روحانی از نامزدی معاون اولش بی دلیل نبود.

راستی دوستان آقای روحانی باید پاسخ دهند که امروز چه کسری از آراء خاکستری یا افراد تصمیم نگرفته را به دست آوردند. بعد از چهار سال ادعای راستگویی و عمل رییس و معاونش چه بروز و ظهور کرد؟/

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
106
993
1636318
پنج شنبه، 30 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...