A+ R A-

کاندیدای پوششی، خلاف شرع و قانون!

کاندیدای پوششی، خلاف شرع و قانون!دیروز در یکی از مساجد تربت جام که تقریبا یک جمع نخبگانی بود صحبت داشتم در پایان از آقای جهانگیری پرسیدم: شما واقعا با نیت جدی آمده اید یا به قول اولیه خودتان پوششی و کمکی هستید؟

اگر پوششی باشید واقعا یک کار خلاف شرع و قانون کرده اید و عدم صداقت خود را به نمایش گداشته اید و این نشان می دهد که نه تنها برای ریاست جمهوری که معاون اولی و حتی هر سمت دیگری صلاحیت ندارید.

جناب آقای روحانی! فرض ما حمل بر صحت عمل مسلم و اراده جدی آقای جهانگیری در ورود به رقابت های انتخاباتی است "چنانچه شورای محترم نگهبان هم با همین استدلال که ما نمی توانیم نیت خوانی کنیم ، ایشان را تایید کردند.

ضمن این که از آقای جهانگیری می پرسیم وقتی اوضاع را چنان دیده اید که برای اصلاح امور و جبران ضعف مفرط موجود خود باید به کرسی ریاست بنشینید، با چه حجتی تا به حال در کرسی معاونت مانده و حرفی نزده اید؟

اما آقای رییس جمهور روحانی! وقتی عملکرد شما چنان درجه ای از ضعف و بحران زایی را داشته است که معاون اولتان را عاصی کرده چگونه انتظار دارید مردم و نخبگان اعتماد مجدد به شما داشته باشند؟ چند روز آینده این تناقض رفتاری دولت مردان دولت یازدهم در برابر مردم عیان خواهد شد. بدعت اخلاقی سیاسی و حکمرانی در قبای قد علم کردن "نمایشی یا جدی" معاون در عین "حفظ سمت "در برابر رییس!!/

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
50
210
1622167
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...