A+ R A-

یادداشت/ ضرب شست کمر شکن

یادداشت/ ضرب شست کمر شکنقاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه طی یادداشتی درباره حمله موشکی اخیر سپاه به تروریست‌های تکفیری نوشت: اینک به تجربه مکرر و عینی برای دوست و دشمن آشکار شده است که ملت ایران و نیروهای مقتدر نظامی‌اش در برابر خون پاک فرزندان این سرزمین خوبان و سلحشوران و دیرین تمدنش آرام نخواهد گرفت مگر آن که طعم تلخ انتقامی سخت و عبرت آموز را به شرارت پیشگان و جنود ابلیس بچشاند. متن یادداشت به شرح زیر است:

(یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْکُبْرَىٰ إِنَّا مُنْتَقِمُونَ) الدخان 16 جنایتکارانی که در اوج بلاهت و جهالت کشنده شهروندان عادی و مظلومان بی دفاع را در اهواز و خوزستان بزرگ به کام آتش کینه ددصفتانه ی خود فرو بردند باید می دانستند که تن بی مقدار خود را در برابر آتشفشان غیرت و اقتدار ملتی سربلند و دشمن شکار رها کرده اند.

اینک به تجربه مکرر و عینی برای دوست و دشمن آشکار شده است که ملت ایران و نیروهای مقتدر نظامی اش در برابر خون پاک فرزندان این سرزمین خوبان و سلحشوران و دیرین تمدنش آرام نخواهد گرفت مگر آن که طعم تلخ انتقامی سخت و عبرت آموز را به شرارت پیشگان و جنود ابلیس بچشاند. قطعا آنچه اینک دست های اقتدار نیروی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پهباد های عقاب پروازشش به نمایش گذارد نمی از یم بود تا فریب خوردگان داخلی این کند ذهنان خیانت پیشه و اربابان زشت اندیش و بد سیرت و تامین کنندگان مفلوک مالی این عناصر رذل و تروریست گرگ صفت و خالی از سجایای انسانی بویژه شیوخ مرتجع، قارون صفت حاکم بر ریاض و ابوظبی این بردگان خالص امریکا، خوب بفهمند که عرصه سیمرغ جولانگاه مگسان و پست هوسان نیست و اگر باز هم در اثر حماقت و عبرت ناپذیری دست از پا خطا کنند بستر خشم مقدس ملتی عظیم به نیستی ابدی و جهنم خود ساخته واصل خواهند شد.

درود ما بر نیروهای مقتدر نظامی و سپاهیان غیور عزت پیشه، که با در خاک افکندن عناصر پلید داعش و گروهک تجزیه طلب و مطرود از دامن وطن و مام میهن ، امر فرماندهی معظم کل قوا را جامه ی عمل پوشید و به موازات زهر هلاهلی که در حلقوم بد سیرتان و عوامل پیدا و پنهان استکبار در منطقه فرو ریخت ، کام ملتی بزرگ و بویژه خانواده های شهدای مظلوم و قربانیان حرکت های تروریستی ، در اهواز سربلند و سایر مناطق کشور را لذت و گوارایی چشاند.

ما مطمئنیم که این ضرب شست کمر شکن و برخاسته از شور حسینی و مزین به نام " محرم " علاوه بر ایجاد شور داخلی دل های مظلومان فلسطین و لبنان ، یمن ، بحرین ، سوریه، عراق و همه ملت های مسلمان و آزادگان جهان و دوست داران ملت ایران را خوشحال کرد. ای سربازان جان برکف دین و میهن ! جا دارد که همگام ملت و رهبری بزرگش و همصدا با تمام خیراندیشان عالم با تمام وجود در برابر صادق الوعدی شما به تقدیر بنشینیم و همت و ایمان و ولایتمداری و اراده بلندتان را در قالب زیباترین کلمات به ستایش بنشینیم.

آری ، این هنوز از اوایل سحر است و ما منتظر شکوه بیشتر اقتدار فرزندان والا همت و سراسر صلابت این مرز و بوم در برابر زیاده خواهان ریز و درشت جهانی و منطقه ای در همه عرصه های امنیتی ، اقتصادی ،سیاسی ، فرهنگی علمی ، تکنولوژی و ..هستیم.

روزگارتان قرین پیروزی علی الدوام باد ای یاری گران دین خدا و فداییان میهن پاک اسلامی ! »

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
76
180
1620202
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...