A+ R A-

پاسخ جزء به جزء به یک سوال کلی و مبهم

 

اقای جعفری زمانی که نماینده بود جز اون ۹۰۰ دقیقه نطق بی ثمر  در مجلس چه عملکرد مثبتی دارند ؟پاسخ جزء به جزء به یک سوال کلی و مبهم

 

 

 

سلام!ضمن سپاس از این شهروند محترم ،  این سوال بسیار کلی و بی معناست .مثل آن که به کسی بگویند در این ۴۰ سال عمر چه کردید و او مجبور شود برای بیان بیوگرافی سرکار برود.

 

اگر سوال فنی دارند مثلا در حوزه فرهنگ ، آموزش ، امور زیربنایی ، بهداشت ، راه ، مسکن و غیره  به طور جزئی بفرمایند و الا بعد از سال ها آموخته ایم که این نوع سوالات با ادبیات کلیشه ای تنها به هدف محاجه و لجاج در سخن طرح می شود و هدف استفهام حقیقی ندارد .

 

سوال این شهروند محترم به آن می ماند که بلاتشبیه - به لحاظ شانی  - نعوذ بالله به نبی مکرم ص بگویند غیراز آن قرآن که در ۲۳ سال آورده اید چه کرده اید ؟!

 

خصوصا کسی که یا نطق را نشنیده و بی ثمر می خواند یا در پی انکار واقعیت و تلبیس حق با باطل است.

 

از نظر ایشان نطقی که بیش از ۲۵۰ نفر از نمایندگان مجلس را اقناع کرده تا بر مدار آن تصمیم بگیرند یا مقامات عالیه را وادار به پی گیری و پاسخ کرده از نظر این سوال کننده محترم بی ثمر بوده است (! ) 

 

قضاوت پرمشکل دوم ایشان هم آن است که چه کار مثبتی کرده است ؟ تاکار مثبت را چه تعریف کنیم ! برخی از این سنخ پرسشگران اخیرا با کمال حق پوشی،رزمنده بودن و فرزند شهید بودن و جانباز و آزاده بودن را هم نه تنها مثبت نمی بینند که در فضای مجازی نوشته اند این عناوین چهل سال است موجب جنگ قدرت شده است !! این ها بدانند که این قشر عظیم ایثارگر چهل سال است موجب کرامت و عزت ملت شده اند چون خود از متن ملت اند .

 

 به این مستضعفان فکری باید یادآور شد علی (ع) فرمود : 

اگر حرف می زنم متهم به قدرت طلبی می کنند و اگر سکوت کنم می گویند ( علی ) از مرگ می ترسد . (!) 

 

*اما در خصوص نطق هایی که این شهروند بی ثمر خوانده است:

 

  گاهی یک صحبت پنج دقیقه موجب ایجاد ۲۵۰ میلیارد تومان برای سیسم گرمایش مدارس روستایی شده است؛

 

گاه پنج دقیقه سخن اقناع کننده باعث ایجاد چند صد میلیارد تومان به منظور انجام و پیگیری طرح های هادی  و بهسازی روستایی شده است؛

 

گاهی یک سخن ده دقیقه در شورای اداری استان و انعکاس درست رسانه ای منجر به اصلاح قریب به چهل میلیون حساب ناقص و جعلی در شبکه بانکی کشور شده است؛

 گاهی یک نطق ثمره یک سال تحقیق و تفحص یک کمیسیون از یک دانشگاه کلان با حدود یک میلیون  میلیارد تومان بوده که منجر به تحولات اساسی شده است؛

گاهی یک نطق موجب افزایش اعتبارات دانشگاه های مناطق کم برخوردار به میزان ۱۰ الی ۱۵ درصد شده است؛

 

 گاهی یک نطق پنج دقیقه موجب تصویب ۵۰۰ میلیون دلار ( لطفا از قراز دلاری ده هزار تومان حساب کنید ) برای طرح های کلان تحقیقاتی ملی شده است و .. 

خدا خیر دهد به امثال این پرسشگر محترم . فقط صاحبان وجدان بیدار بدانند که حقیر هیچ حرف و کلمه بی ثمری در مجلس نگفته ام و الحمد لله.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
96
180
1620222
سه شنبه، 29 اسفند 1402

گالری تصاویر

No result...