A+ R A-

یادداشت های نماز جمعه ای/ « برداشت آزاد نماز جمعه ای »1400/12/13

 یادداشت های نماز جمعه ای/  « برداشت آزاد نماز جمعه ای »1400/12/13

 امام جمعه موقت گفت دعوت به تقوا تنها یک توصیه مستحبی و نیکو نیست امر به یک واجب الهی و تکلیفی شرعی است .

بندگان خدا باید از گذشتگان و سرنوشت آنان عبرت بگیرند ؛ آن همه مکنت و ثروت و اعتبار و قدرت و شهرت به دردشان نخورد . گذری بر حال آرام گرفتگان در قبور به ما خواهد گفت تنها توشه ی مفید و نجات بخش تقوا و خدمت خیرخواهانه به خلق خداست .

 موالید عظیم ماه بزرگ شعبان ما را به این معنای با عظمت که پیام بعثت هم بر آن بنا شده است فرا می خواند . پیامبر ص و اولیاء الهی در اوج ساده زیستی با مردم دمخور بودند برای زندگی شخصی خدم و حشم نداشتند و در مراعات و مسامحه  با مردم می کوشیدند . عذر پذیر بودند تا جایی که منافقان او را « أذن » به تعبیر خام خودشان زودباور خطاب می کردند اما خداوند می گوید او شنوای سخن خوب شماست و در عین علم به ضمیر افراد ، اهل مراعات حال  مردم است .

تکریم شأن پاسداران ، نیروی انتظامی جانبازان سرافراز که به مناسبت موالید شعبانیه برجسته تر مطرح می شود این روزها بیشتر ضرورت نشان می دهد .

 ماجرای اکراین و حوادث پیش آمده به خوبی بیان گر آن است که رشادت های رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی و انتظامی و فرزندان جان برکف این ملت  در برابر متجاوزان بعثی و اربابان مستکبر و طاغوتی و اذناب منطقه ای آنان چه رشادت هایی نشان دادند .

 ماجرای اکراین و تحرکات فراوان و سراسیمگی آمریکا و اروپا و سازمان های بین المللی یک بار دیگر دوگانگی معیارهای حاکم بر عرصه بین الملل را بر ملا کرد . کسانی که دلشان برای اطفال و زنان و بی گناهان فلسطین و یمن و سوریه و عراق و افغانستان هرگز نسوخت امروز نژادپرستانه به فکر نجات مردم اکراینند که البته کسی موافق قتل و غارت و دمار و خراب و اشغال سرزمین دیگران نیست اما بحث این است که چرا برای قربانیان مسلمان و اوضاع رقت بار یمن و فلسطین و دیگر مناطق کک آنان نگرید ؟! این بهترین مدرک نفاق و رفتار چندگانه آنهاست .

چند سال پیش دختر بچه فلسطینی با همه غیرت و غضب سیلی محکمی بر صورت سرباز بی رحم و اشغالگر صهیونیستی نواخت  رسانه های غربی و صهیونیستی از او به عنوان « تروریست کوچک فلسطینی » یاد کردند اما امروز که جدای از قضاوت نسبت به ماهیت جنگ جاری در اکراین مقاومت مردمی جدی در برابر سربازان روسی دیده نشد غول رسانه ای غرب صحنه دخترک فلسطینی را بازسازی کرد و نوشت دختر بچه اکراینی یک تنه جلوی لشکر متجاوز روسی را گرفت !

قرآن کریم بهترین راهنمای ماست می گوید به ظالمان اعتماد و اتکا نکنید . آنان جز منافع و مصالح مادی نامشروع خود به چیز دیگری فکر نمی کنند .

و...

" با مردم تا اوج"

کانال اطلاع رسانی و بیان دیدگاه های آزاده سرافراز، #دکتر_قاسم_جعفری،معاون امور نظارت و هماهنگیِ معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی،...

 

https://t.me/bamardomtaouj

 

instagram:

@ghasemjafari.ir_official

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
68
233
1638358
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...