A+ R A-

وزیر راه و شهرسازی به وضعیت احداث راه آهن گرگان، بجنورد، مشهد رسیدگی کند

 وزیر راه و شهرسازی به وضعیت احداث راه آهن گرگان، بجنورد، مشهد رسیدگی کندنماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی باید به وضعیت احداث راه آهن گرگان –بجنورد –مشهد رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، قاسم جعفری در نشست علنی صبح امروز (شنبه 8 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، با تبریک روز مجلس در تذکر شفاهی گفت: باید مثل مدرس باشیم که اظهار داشت نه ترس دارم نه طمع، در همین راستا به مردم ایران می گویم که در مدت فعالیت خود در سمت نمایندگی مجلس به حدود 500 الی 600 روستا سفر داشتم و همچنین در جلسات شوراهای استانی و شهرستانی و ادارات کل نیز حضور یافتم.

نماینده مردم بجنورد،‌ سملقان، جاجرم و مانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای انجام وظایف نمایندگی خود با وزرای مختلف مراوده و مکاتبه داشتم و بسیاری از نامه‌های مردم پاسخ دادم و در مجلس نیز با طرح سوال و تذکر به وزرا پیگیری مسائل سیاسی،‌ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم بودم.

جعفری با تبریک هفته بسیج و سپاسگزاری از مقام معظم رهبری برای فرمایشاتشان در مجمع عالی بسیج گفت: جاده بجنورد –جنگل گلستان همچنان کشته می دهد و وزیران مربوطه تنها به احساس همدردی ا کتفا می کنند. همچنین وزیر راه و شهرسازی باید به وضعیت احداث راه آهن گرگان –بجنورد –مشهد رسیدگی کند.

وی افزود: باید عوامل بیرون از راز و جرگلان دست از فتنه گری و اختلاف افکنی در بین 70 هزار از مردم منطقه دست بردارند.

جعفری با بیان اینکه استاندار باید به کارهای خود بپردازد افزود: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهم که فکری به حال کتابخانه عمومی بجنورد و همچنین کتابخانه ملی استان و شهرها و روستاهای استان خراسان شمالی کند.

وی افزود: باید به وضعیت تأمین آب شرب مردم استان خراسان شمالی رسیدگی و همچنین مسئولان باید مشکلات کشاورزان و بخش بهداشت و درمان را در منطقه حل کنند./

پایان پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
109
210
1622226
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...