A+ R A-

نماینده بجنورد: حامی تر از من برای دولت روحانی وجود ندارد

 نماینده بجنورد: حامی تر از من برای دولت روحانی وجود نداردبجنورد - ایرنا - نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی گفت: حامی تر از من برای دولت 'روحانی' وجود ندارد و من حرف های خود را با صداقت تمام به دولت می زنم.

[نماینده بجنورد: حامی تر از من برای دولت روحانی وجود ندارد] به گزارش ایرنا، 'قاسم جعفری' روز شنبه در نشستی با خبرنگاران در خانه مطبوعات استان خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: اینکه کسانی من را به دلیل برخی انتقادات به عملکرد دولت، مخالف دولت بدانند می تواند دروغ سال تلقی شود.

وی اضافه کرد: من در زمان دولت گذشته نیز از برخی امور انتقاد می کردم و در برخی مواقع نیز انتقادات شدیدی به عملکرد دولت گذشته داشتم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: من در این دولت پای چند نامه تشکرآمیز برای دولتمردان دولت روحانی را امضا کرده ام که از آن جمله می توان به تشکر از وزیر بهداشت و درمان و رییس سازمان انرژی اتمی اشاره کرد.

جعفری افزود: این در حالی است که ما برای هیچ یک از دولتمردان 'احمدی نژاد' نامه تشکرآمیزی نداشته ام.

وی اضافه کرد: در دولت گذشته با پیگیری من، وزیر راه و شهرسازی به استان خراسان شمالی سفر کرد و قرار گرفتن طرح چهار خطه کردن محور بجنورد- جنگل گلستان در فهرست پروژه های مهر ماندگار نیز نتیجه پیگیری ما بود.

این نماینده خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت یازدهم نیز با پیگیری بنده، وزیر راه و شهرسازی به این استان سفر کرد و قول هایی داد که اکنون پیگیر اجرایی شدن این وعده ها هستیم.

جعفری افزود: من با هیچ کس تعارف ندارم، ضمن رعایت حرمت دیگران، حرف های خود را می زنم و پیگیر مطالبات موکلان خود خواهم بود.

وی اضافه کرد: کار نماینده پاچه گیری نیست و من نیز این کار را قبول ندارم، ما در وهله نخست امر به معروف و نهی از منکر می کنیم که اگر پیگیری قانونی و امر به معروف و نهی از منکر جواب نداد، فریاد می زنیم تا حقوق مردم را بگیریم.

جعفری افزود: من به عنوان نماینده مردم، مشکل بورسیه و مدرک تحصیلی نامعتبر ندارم و به همین خاطر حرفم را شفاف و بدون واهمه می زنم.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در خصوص انتقاد یک شهروند استان از نامه تهدید به استعفای خود، پس از حادثه برخورد کامیون با اتوبوس در محور بجنورد - جنگل گلستان، اظهار کرد: با این اقدام که وزیر راه و شهرسازی نیز قبول داشت، فرصتی را ایجاد کردیم که باید مسوولان استان متعاقب آن پیگیری هایی را انجام می دادند، اما ترمز کردند.

وی افزود: انتظار این بود که با فرصت ایجاد شده، مدیرکل راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی پیگیری هایی داشته باشند که این کار را انجام ندادند.

جعفری افزود: در پیگیری مسایل و مشکلات استان، نگاه انتخاباتی ندارم و تنها به حق و حقوق موکلان خود فکر می کنم و در حالی که در جریان تصادفات، بیشترین قربانیان از خارج استان بودند، برای حقوق موکلینم بحث استعفا را مطرح کردم.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی از لغو مداوم پروازهای بجنورد- تهران از سوی شرکت هواپیمایی اترک نیز انتقاد کرد.

جعفری افزود: این شرکت که با نام استان خراسان شمالی مجوز فعالیت دریافت کرده؛ هر چند روز یکبار پروازهایش را لغو و مردم را دچار مشکل می کند که باید یک نفر پیگیر این مشکل باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از رویه مطبوعات استان خراسان شمالی نیز انتقاد کرد و گفت: مطبوعات استان به دلیل اینکه با مشکل اقتصادی و ضعف مالی مواجهند، حتی جرات انتقاد جدی از دستگاه های اجرایی را ندارند.

جعفری افزود: ای کاش مطبوعات ما و خبرنگاران رسانه ها دارای ثبات شغلی بودند تا بتوانند با اطمینان از امنیت شغلی خود، حرف مردم را بزنند.

وی از خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، به عنوان رسانه نظام و نه تنها دولت یاد کرد و گفت: خبرگزاری در عرصه اطلاع رسانی باید اهداف نظام را پیگیری کند.

جعفری اظهار کرد: البته در دوره جدید، خبرگزاری جمهوری اسلامی روند مثبتی را در پیش گرفته است.

انتهای پیام /*

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
135
797
1639457
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...