A+ R A-

اراده شیعیان قابل تحسین است

اراده شیعیان قابل تحسین استبا توجه به آنکه در آستانه اربعین حسینی هستیم، مرز ها در ده روز گذشته شلوغ بوده و بسیاری از زائرین برای زیارت به کربلا رفته اند از طرفی دیگر روز گذشته چندین انفجار در شهر کربلا داشتیم از این رو برای بررسی امنیت کربلا و زائرین به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم.

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس با بیان اینکه امنیت کربلا در حال حاضر در مجموع خوب است عنوان کرد: فکر می کنم در مجموع وضعیت کربلا از نظر امنیتی خوب است چرا که تا چند روز گذشته حدود 20 میلیون جمعیت در کربلا جمع شده اند. انفجارهایی در آنجا رخ داده است که زیاد جدی نبوده و در حقیقت این حرکت ها در عراق طبیعی است. مسئله ای که در این میان اهمیت دارد اراده ی شیعیان است.

او در ادامه افزود: در حقیقت شیعیان می خواهند ثابت کنند که اراده و ایمان بر همه چیز غلبه دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، جنگ امروز جنگ اراده ها است.

عضو کمیسیون اموزش و تحقیق مجلس جمع شدن 20 میلیون جمعیت در کربلا را در دنیا بی نظیر دانست و در این باره گفت: آنچه که امروز به حرمت اربعین خودش را نشان می دهد اراده ی اهل بیت و رهروان امام حسین (ع) است.

شیعیان می گویند ما برای آموزه های انسان ساز ، زندگی ساز ، تربیتی و الهی آماده ی هر شرایطی هستیم. در حال حاضر جمعیتی حدود 20 میلیون در کربلا حاضر شده اند که این مسئله در دنیا بی نظیر است و انفجار ها در مقابل این جمعیت اهمیتی ندارد.

جعفری با بیان اینکه شیعیان برای رسیدن به راه امام حسین (ع) باید هزینه بدهند، عنوان کرد: در حقیقت برای مسیر حق و آرمان های الهی و انسانی باید هزینه پرداخت کرد. از این سو شیعیان می گویند که ما برای آموزه های دینی هزینه می دهیم .

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
132
210
1622249
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...