A+ R A-

9دی هم یوم الله است

 9دی هم یوم الله استصدا و سیما مانند هر سال حماسه ی 9 دی را با قدرتمندی تمام پوشش داد. قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس با بیان اینکه، پوشش صدا و سیما در مورد حماسه ی 9 دی تحسین برانگیز است، عنوان کرد: در حقیقت صداوسیما اقدام بسیار قابل تاملی را برای حماسه بزرگ 9 دی انجام دادند و حرکت بی نظیر مردم بزرگوار را برای جهانیان به تماشا گذاشتند.

او در ادامه افزود: عملکرد صدا و سیما در مورد حماسه های تاریخی همیشه تحسین برانگیز بوده است . عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس، صدا و سیما را راهی برای نشان دادن صدای مردم دانست و در این باره گفت: نمی توانیم بگوییم که صدا و سیما برای حماسه های دیگر و در حقیقت حماسه های بزرگ مردم کم گذاشته است. خوشبختانه هر ساله ما شاهد هستیم که صدا و سیما چگونه حماسه های 22بهمن و روز قدس را پوشش می دهد. بنابراین صدا و سیما راهی است تا صدای مردم را به گوش همگان برساند و یادآوری که مردمان ما چگونه در صحنه حاضر شدند.

جعفری با بیان اینکه، 9دی موجب شد تا ثمره ی انقلاب را به همگان نشان دهیم، عنوان کرد: در حقیقت روز 9 دی جزء یوم الله محسوب می شود و با حماسه ی 22 بهمن برابری می کند در این میان ما نباید اجازه دهیم که برخی ها باییند این حماسه ی بزرگ و ارزشمند را کوچک جلوه دهند.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
62
233
1638352
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...