A+ R A-

تخلف دانشگاه آزاد در اجرای قانون

تخلف دانشگاه آزاد در اجرای قانونقاسم جعفری با بیان اینکه افزایش ظرفیت در دانشگاه آزاد خلاف قانون بوده است، بر لزوم نظارت بر توسعه آموزش عالی از سوی مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد را خلاف قانون دانست و گفت: باید از سوی نهادهای نظارتی مانند مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی بر حوزه آموزش هم نظارت شود که در مورد دانشگاه آزاد این دو نهاد وظیفه خود را انجام داده و تخلف این دانشگاه را دنبال کرده‌اند.

وی افزود: وظیفه مجلس نظارت است و شورایعالی انقلاب فرهنگی هم در بخش‌هایی کار سیاستگذاری را برعهده دارد و در بخش‌هایی هم به نظارت می‌پردازد که در مورد دانشگاه آزاد این نظارت به درستی صورت گرفت.

جعفری ادامه داد: تخلف دانشگاه آزاد در افزایش ظرفیت‌ها محرز است و قانون گریزی حتما تبعات دارد. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در این بخش خلاء قانونی نداریم، گفت: قانون نوشته نشده است که فقط نوشته شود بلکه نوشته شده است تا اجرا شود و دانشگاه آزاد دراجرای قانون تخلف کرده است.

نظرات/سوالات (1)

  • iuuu

    دکتر امید همه به شماست. دانشجو های نگران ازتون می خوان همینجور پی گیر باشیم. قراره اگر کار رو به پایان ببرید یک سایت تشکر راه اندازی کنیم و شما بشید نماینده قشر دانشجویی تو تمام ایران

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
391
993
1636603
پنج شنبه، 30 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...