A+ R A-

شرکت هواپیمایی اترک موظف به انجام پرواز در فرودگاه بجنورد و قراردادن پایه کاریش در این استان است.

شرکت هواپیمایی اترک موظف به انجام پرواز در فرودگاه بجنورد و قراردادن پایه کاریش در این استان است.نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هواپیمایی اترک طبق اساسنامه ای که براساس آن مجوز فعالیت از سازمان هواپیمایی گرفته، موظف به انجام پرواز در فرودگاه بجنورد و قراردادن پایه کاریش در این استان است.

قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شرکت با وجود تعهدی که به سازمان هواپیمایی برای پرواز به بجنورد داده، این تعهد را عملی نکرده و من به عنوان نماینده مردم از این شرکت به کمیسیون اصل 90 شکایت برده ام.

وی اضافه کرد: این شکایت در کمیسیون با حضور مسوولان سازمان هواپیمایی بررسی شده و این سازمان نیز تعهد شرکت هواپیمایی اترک را برای پرواز در بجنورد تایید کرد.

وی افزود: براساس شیوه نامه سازمان هواپیمایی شرکت هایی می توانند مجوز فعالیت دریافت کنند که در ناوگان پروازی خود حداقل سه فروند هواپیما داشته باشند و شرکت اترک تنها به دلیل تعهدی که برای پرواز در مسیر بجنورد، به عنوان مرکز استانی محروم سپرده بود، توانست با داشتن دو هواپیما مجوز پرواز بگیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هواپیمایی اترک با رای کمیسیون اصل 90موظف به انجام پرواز در مسیر بجنورد- تهران شد و اگر نشست روزهای اخیر این شرکت با مسوولان استانی، نتیجه بخش نباشد، ما شکایت خود از این شرکت را برای ابطال مجوز فعالیت این شرکت به دستگاه قضایی خواهیم برد.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
162
617
1634658
سه شنبه، 28 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...