A+ R A-

تمام رشته‌ محل‌های دکتری دانشگاه آزاد باید مجوز داشته باشد/پذیرش در رشته محل بدون مجوز خلاف قانون است

 تمام رشته‌ محل‌های دکتری دانشگاه آزاد باید مجوز داشته باشد/پذیرش در رشته محل بدون مجوز خلاف قانون استجعفری گفت: طبق صحبتی که با وزیر علوم در خصوص رشته‌های پذیرش دکتری دانشگاه آزاد صورت گرفته است این دانشگاه باید در فرصت تعیین شده برای هر رشته محل از شورای گسترش مجوز کسب نماید.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: براساس صحبتی که وزیر علوم در خصوص افزایش پذیرش در رشته‌های بی ضابطه مقطع دکتری دانشگاه آزاد کردند این دانشگاه باید تمام تلاش خود را برای کسب مجوز در تمام رشته‌ها و رشته محل‌ها از شورای گسترش وزارت علوم نماید.

وی گفت: ضمنا تاکید شده است تمام رشته محل‌ها باید مجوز جداگانه‌ای از شورای گسترش اخذ نماید و هر رشته‌ای که مجوز نداشته باشد و حتی رشته‌هایی که اکنون پذیرش می‌کنند اگر مجوز اخذ ننمایند پذیرش در آنها خلاف قانون بوده است.

وی افزود: باید صراحتا مشخص شود فعالیت این دانشگاه در خصوص افزایش پذیرش دکتری قانونی بوده است یا خیر لذا باید این دانشگاه تا اردیبهشت وضعیت رشته‌های خود در خصوص پذیرش در مقطع دکتری را مشخص نماید.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات (1)

  • مم

    اما آقاي جعفري گوش شنوايي وجود نداره . مسولا گند زدند به همه زير ساخت هاي كشور هيچ كسي هم جلودارشان نيست. علوي فاضل با گستاخي تمام مي گويد همه رشته محل هاي ما مجوز داره، شما هم يك نفر هستيد و كاري از دستتون بر نمي آيد. رانت جامعه ايران را به نيستي كشيد و همه زحمات را داغان كرد. ماها قهرمانيم و بازنده ميشيم.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
91
233
1638381
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...