A+ R A-

احتمال درخواست تفحص از روند بررسی بورسیه‌ها در وزارت علوم/بحث بورسیه‌ها باید شفاف شود

 احتمال درخواست تفحص از روند بررسی بورسیه‌ها در وزارت علوم/بحث بورسیه‌ها باید شفاف شودجعفری گفت:بحث بورسیه‌ها بسیار پیچیده است و با آبروی خیلی افراد بازی شده و در این پرونده سیاست‌های چندگانه بکار رفته است که اگر بررسی این پرونده با کوتاهی و تأخیر بیش از حد مواجه شود مجلس پیگیر تفحص از عملکرد وزارت علوم در خصوص بررسی این پرونده خواهد شد.

قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هنوز در خصوص تفحص از عملکرد وزارت علوم در بررسی پرونده بورسیه‌ها صحبتی جدی بین نمایندگان صورت نگرفته است اما اگر متوجه شویم این پرونده با تأخیر و سستی همراه است، احتمال تفحص از این پرونده در وزارت علوم جدی خواهد شد.

وی گفت: این پرونده بسیار پیچیده و چندگانه است و با آبروی افراد زیادی در آن بازی شده است. یک عده‌ای زندگی‌شان به خاطر این پرونده ساقط شده است و کاملاٌ بلاتکلیف هستند و یک عده‌ای هم در حدود 800-700 نفر از بورس استفاده کرده رفته‌اند و برنگشتند.

وی با بیان اینکه البته نباید فراموش شود که این پرونده بسیار سنگین است و از سال 68 باید مورد بررسی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: بحث بورسیه‌ها باید شفاف شود و اعتقاد بنده این است که کار باید در فضای امن و سالم پیش رود و هرچه سریعتر روشن شود، چه کسانی مجرم هستند و چه کسانی جرمی مرتکب نشده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
23
797
1639345
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...