A+ R A-

مکانیزم برخورد با دلالان مدرک فروشی کافی نیست/بازوی نظارت تقویت شود

 مکانیزم برخورد با دلالان مدرک فروشی کافی نیست/بازوی نظارت تقویت شودجعفری گفت: متاسفانه عده‌ای دلالان مدرک فروش از نبود نظارت‌ها سوء استفاده می‌کنند و در قبال مبلغی پول اقدام به دادن مدرک به کسانی می‌کنند که بدون سواد بواسطه آن مدرک وارد بدنه کاری کشور می‌شوند.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای دلال با دریافت مبلغی اقدام به دادن مدرک دیپلم و حتی کارشناسی می‌کنند و این گونه مفاسد در بدنه علمی کشور به علت نبود نظارت کافی رخ می‌دهد.

وی گفت: باید هرچه سریعتر جلوی هر کج راه‌ای که موجب زیر سوال رفتن حیثیت و آبروی علمی کشور می‌شود گرفته شود و خلاءهایی که فرصت اینگونه دلالی‌ها را در اختیار عده‌ای فرصت طلب می‌دهد رفع گردد.

وی با بیان اینکه هیچ چیز جز نظارت قوی و مستمر نمی‌تواند دست این افراد را برملا سازد، خاطر نشان کرد: باید نقاط ضعف و عوامل مربوط به اینگونه مفاسد و مشکلات شناسایی شود و وزارت آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات همیت و جدیت بیشتری برای مقابله با اینگونه آفت‌ها که سلامت علمی کشور را هدف گرفته به خرج دهند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
415
235
1638940
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...