A+ R A-

عدم همگرایی ناامیدی به همراه دارد

عدم همگرایی ناامیدی به همراه داردایسکانیوز: توصیه های مقام معظم رهبری نمونه کاملی از وحدت است که استکبار را در رسیدن به اهداف فرصت طلبانه خود ناکام ساخته چرا که گروههای تکفیری داعش با اعمال ضد دینی خو د نشان دادندکه افراطیان هر روز بر رشد بی رویه علیه دین افزوده اند لذا رمز پیروزی در مقابل استکبار جهانی وحدت است وحدتی که همواره خار چشم استکبار است.

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس با بیان اینکه، هر قومی که می خواهد به رستگاری برسد باید از امکانات استفاده کند، عنوان کرد: در حقیقت کاملا روشن است که هر گروه، قوم و ملتی که می خواهند به رستگاری برسند باید از تمامی امکانات استفاده کنند و برای شکوفایی استعداد های ملت بیشترین موفقیت را داشته باشند.

او در ادامه افزود: از مهم ارین ویژگی هر گروه و قوم آن است که با یکدیگر هم گرا باشند و اگر غیر از این مسئله باشد بی شک یکدیگر را خنثی می کنند و چاش هایی را به وجود می آورند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس، ناامیدی را از علل اصلی عدم همگرایی دانست و در این باره گفت: به عقیده ی بنده عدم همگرایی انگیزه، اراده و انرژی افراد را می گیرد و آن ها را دچار ناامیدی می کند. در حقیقت دشمنان ما به دنبال آن هستند تا عدم همگرایی ما را تقویت سازند.

جعفری با بیان اینکه، تمام ظرفیت های انقلاب در دنیا نمایان شده است، عنوان کرد: ما باید در راستای شکوفایی کشور حرکت کنیم چرا که تمام ظریفت های کشور و جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا از قبل نمایان تر شده است و در همین راه قدم برداریم.

او در ادامه افزود: همانطور که حضرت امام (ره) بارها بر این مسئله تاکید داشتند ما باید همواره پشتیوان یکدیگر باشیم و همگرایی را ستون کار خود قرار دهیم تا دشمن ناامید شود.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
167
210
1622284
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...