A+ R A-

دولت‌مردان به دنبال ایجاد تشکل‌های دانشجویی دولت‌ساخته نباشند

دولت‌مردان به دنبال ایجاد تشکل‌های دانشجویی دولت‌ساخته نباشندخبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ممکن است تشکل‌های دولت ساخته در برهه‌ای ظهور و بروزی هم داشته باشند و مدتی به ظاهر سروصدایی هم کنند، اما به زودی افول می‌کنند.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در طول 35 سال گذشته مشخص شده تشکل‌های دانشجویی دولت‌ساخته هیچ‌گاه شکل نمی‌گیرد، گفت: ممکن است تشکل‌های دولت ساخته در برهه‌ای ظهور و بروزی هم داشته باشند و مدتی به ظاهر سروصدایی هم کنند ولی به زودی افول می‌کنند؛ بنابراین دولت‌ها و تشکل‌های دانشجویی نیز باید توجه کنند که استقلال خود را حفظ کنند و دنبال ایجاد تشکل‌های دانشجویی نباشند.

وی با اشاره به حضور روز گذشته رئیس سازمان محیط زیست برای افتتاح یک تشکل سیاسی دانشجویی، اظهار داشت: همه باید تلاش کنند قول و عمل‌شان یکی باشد، اما از دولت‌مردان انتظار می‌رود به دلیل اینکه مرجع رجوع دیگران هستند بیشتر توجه کنند. اگر جایی فریاد می‌زنند که می‌خواهیم کار فنی و تخصصی کنیم و کار سیاسی نکنیم، در عمل هم باید دیده شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: وقتی رئیس سازمان محیط زیست می‌تواند بحث سیاسی کند و در جلسات مختلف در مورد حصر سران فتنه حرف بزند، معنایش این است که هر کسی در هر بخشی می‌تواند دخالت کند؛ مثلاً فرض کنید وزیر امورخارجه در مورد پنبه‌کاران اظهارنظر کند.

وی گفت: خانم ابتکار می‌گوید بحث محیط زیست را سیاسی کردند و به منتقدان انتقاد می‌کند، اما خودش همین مسیر را می‌رود و سعی دارد با همه موضوعات به صورت سیاسی برخورد کند.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
218
381
1637461
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...