A+ R A-

رئیس جمهور انتقادپذیری را در عمل نشان دهد

 رئیس جمهور انتقادپذیری را در عمل نشان دهدسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص نامه تعدادی از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور گفت: این نامه خیر خواهانه برای این است که رئیس جمهورظرفیت انتقاد پذیری را بالا ببرند واین ادعا در عمل نشان دهد.

رئیس جمهور انتقادپذیری را در عمل نشان دهد

قاسم جعفری، سخنگوی مجلس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست اترک نیوز، اظهارکرد: این نامه چند هفته پیش در صحن مجلس مطرح شد که طی آن نمایندگان خواستار استقبال دولت از انتقادات دلسوزانه منتقدان شدند و بر لزوم پایان یافتن توهین به منتقدان تأکید کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه نامه حدود چهار هفته پیش تهیه شد به خاطر ندارند که چه تعداد از نمایندگان این نامه را امضا کرده و یا اینکه خود نیز این نامه را امضا کرده یا خیر.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی ضمن انتقاد از ادبیات رییس جمهور با منتقدان گفت: انتقادها به سود دولت است که البته باید این انتقادها هم منصفانه باشد.

جعفری گفت: به طور طبیعی ظرفیت داشتن و بکار بردن کلمات درست و بجا لازمه همه آحاد است و کسانی که در موقعیت خاص قرار دارند وظیفه سنگین تری برعهده دارند.

وی گفت: عباراتی از جمله "بیسوادها" ، "بروید به جهنم" ، " کسانی که 24 خردادرا قبول ندارند حق مسئولیت در این دولت را ندارند" و تعبیر های متفاوت دیگر ی که رئیس جمهور برای منتقدان دولت بکار می برند ،مناسب نیستند.

وی با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور در خصوص کنترل گرانی و تورم گفت: مردم باید این تغییرات را در زندگی خود مشاهده کنند که در حال حاضر این چنین نیست.

جعفری اضافه کرد: اگر نمایندگان مردم، فرهیختگان و صاحبنظران به خاطر هو شدن و به باد تمسخر گرفته شدن ، نتوانند این موضوعات را به دولت انتقال دهند قطعا به ضرر دولت و ملت است.

وی خاطر نشان کرد: انتظار از رییس جمهور این است که به عنوان انسان مومن و حاکم اسلامی و کسی که لباس مقدس روحانیت برتن دارد ادبیات فاخرتری در برخورد با منتقدان بکار گیرد چرا که وی به عنوان رییس دولت الگوی زیردستان خود در رده های پایین تر بدنه دولت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
146
797
1639468
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...