A+ R A-

دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروهای کارآمدد برای نظام بسیار موثر عمل کرده است

دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروهای کارآمدد برای نظام بسیار موثر عمل کرده استتهران-ایسکانیوز: 25نفر از نمایندگان مجلس در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس می‌کنند که تحصیلات آنها فوق‌لیسانس و دکتری است.

این خبر را علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی داد و درباره تحصیل و تدریس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «آمار دقیقی از تحصیل نمایندگان مجلس در دانشگاه آزاد اسلامی نداریم، ولی برخی از نمایندگان مجلس بر اساس بخشنامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی‌بر بازگشت به تحصیل افرادی که انصراف داده‌اند دوباره مشغول تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند. تعداد نمایندگان مجلسی که در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس می‌کنند حدود ۲۵ نفر است که حدود ۶۵ تا ۷۰ نفر هم فارغ‌التحصیل این دانشگاه هستند. با این وجود ما به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم تا عملکرد دانشگاه آزاد را در این سالها از آنها جویا شویم.

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس با بیان اینکه، دانشگاه آزاد برای کشور کارهای بسیار خوبی کرده است، عنوان کرد: در حقیقت دانشگاه آزاد به طور مجموع برای کشور کارهای بسیار خوب و قابل تقدیری انجام داده با توجه به آنکه زیر ساخت های آموزش عالی آماده نبوده اما دانشگاه آزاد اسلامی همواره به خوبی کار خود را پیش گرفته و هیچ فردی این خوبی ها را نمی تواند کتمان کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس نظارت پذیری را از مهمترین وظایف دانشگاه آزاد دانست و در این باره گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار تمام کارهای قابل تقدیری که انجام داده باید بخش نظارت پذیری خودش را افزایش دهد و در حوزه ی فرهنگی قوی تر اقدام کند.

او در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروهای کارآمدد برای نظام بسیار موثر عمل کرده است.

جعفری با بیان اینکه، برخی از واحد های دانشگاه آزاد قوی عمل می کند، عنوان کرد: دانشگاه آزاد واحد های متفاوتی دارند بنابراین ما نمی توانیم به طور مجموع در مورد آنها نظر بدهیم به عقیده بنده در برخی از واحد ها بسیار قوی و در برخی از واحد کماکان باید تلاش خودش را بکند تا به بهبود عالی برسد. او در ادامه افزود: دانشگاه آزاد از امکانات بسیار بالایی برخوردار بنابراین ما شاهد اتفاقات بسیار خوب هم در آن بوده ایم.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
173
235
1638698
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...