A+ R A-

جلسه با میرزاده برگزار نشد/ باید در افزایش شهریه انصاف رعایت شود

جلسه با میرزاده برگزار نشد/ باید در افزایش شهریه انصاف رعایت شودجلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با رئیس دانشگاه آزاد در خصوص میزان افزایش شهریه ها که قرار بود پیش از عید برگزار شود، برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که قرار بود پیش از شروع سال جدید و در هفته آخز اسفند ماه ۹۳ با حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و در خصوص میزان افزایش شهریه ها و پاسخ به برخی پرسش های اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس باشد، برگزار نشد.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد، هنوز شکایت رسمی از سوی دانشجویان در خصوص میزان افزایش شهریه های دانشگاه آزاد به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارسال نشده است، و نظر کمیسیون آموزش در خصوص افزایش شهریه ها این است که درست است که با تصویب هیئت امنا این کار صورت می گیرد، اما باید شرایط اقتصادی جامعه و شرایط زندگی مردم نیز در نظر گرفته شود و باید در افزایش شهریه انصاف در نظر گرفته شود.

وی افزود: رئیس دانشگاه آزاد در جلساتی که با اعضای کمیسیون داشت اعلام کرد که به سمتی می روند که هزینه های خود را الزاما از شهریه تامین نکنند و از سایر منابع درآمدزایی مانند فعالیت های علمی و پژوهشی بخش عمده ای از درآمدهای این دانشگاه تامین شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص جلسه با رئیس دانشگاه آزاد پس از تعطیلات عید گفت: هنوز دستور جلسه کمیسیون برای شروع روزهای کاری پس از عید نوروز مشخص نشده است.

پیش از این محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ در گفتگو با مهر از برگزاری جلسه ای با حمید میرزاده و پرسش در خصوص میزان افزایش شهریه های این دانشگاه خبر داده بود.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
122
210
1622239
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...