A+ R A-

جعفری در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد سه‌شنبه آینده؛ جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس با میرزاده

 جعفری در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد سه‌شنبه آینده؛ جلسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس با میرزادهخبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد علت لغو جلسه کمیسیون متبوع خود با رئیس دانشگاه آزاد گفت: جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با حمید میرزاده به دلیل تغییر دستور جلسه، لغو شد و این جلسه سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در مورد علت لغو جلسه کمیسیون متبوع خود با حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد گفت: قرار بود کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس سه‌شنبه گذشته با آقای میرزاده جلسه داشته باشد ولی به دلیل تغییر دستور جلسه، نشست اعضای کمیسیون با رئیس دانشگاه آزاد لغو شد.

وی افزود: بنا بر دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قرار است آقای میرزاده سه‌شنبه هفته آینده میهمان کمیسیون باشند و به سئوالات و دغدغه‌های اعضای کمیسیون در رابطه با مسائل مربوط به دانشگاه آزاد و آموزش عالی پاسخ دهند.

به گزارش تسنیم، در روزهای پایانی سال 93 محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با‌ تسنیم از ‌دعوت حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد به کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: بعد از تعطیلات عید نوروز از آقای میرزاده دعوت خواهیم کرد تا به کمیسیون آموزش و تحقیقات بیایند.

وی در مورد دستور جلسه کمیسیون در روز حضور میرزاده نیز اظهار داشت: مسائل زیادی در مورد دانشگاه آزاد وجود دارد که باید در مورد آن صحبت کنیم؛ از جمله این مباحث، مسئله شهریه دانشگاه آزاد و مباحث مربوط به تحصیلات تکمیلی است. قرار بود دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد تا اردیبهشت‌ماه ساماندهی شود تا بتوانند اعضای هیئت علمی مورد نظر را جذب کنند تا مشکلی پیش نیاید؛ برهمین اساس با دعوت از آقای میرزاده می‌خواهیم از آخرین کارهای صورت گرفته اطلاع کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
224
381
1637467
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...