A+ R A-

نتیجه بررسی پرونده بورسیه درکمیسیون آموزش و اصل نود

نتیجه بررسی پرونده بورسیه درکمیسیون آموزش و اصل نودسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از نتایج امیدوار کننده بررسی پرونده بورسیه ها در کمیسیون آموزش و اصل نود خبر داد.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمیته ای در کمیسیون آموزش و تحقیقات و همچنین کمیسیون اصل نود در حال بررسی پرونده بورسیه ها هستند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد: کمیته کمیسیون آموزش طبق آخرین بررسی ها نظرش این است که اگر بررسی های دقیق تری در پرونده بورسیه ها از سوی وزارتخانه انجام شود، تعداد زیادی از افرادی که به ادامه تحصیلشان شبهه وارد شده می توانند به تحصیلات در دوره دکتری ادامه دهند.

وی همچنین در خصوص نتایج بررسی این پرونده در کمیسیون اصل نود، گفت: کمیسیون اصل نود اعلام کرده اگر رئیس وقت شورای بورس که وزیر علوم بوده است، مصوبات این شورا را قبول کند، پرونده های بورس قابل ابطال نیست.

جعفری ادامه داد: شورای بورس در دولت گذشته مصوباتی برابر برداشت های حقوقی داشته است که اگر وزیر وقت مسئولیت آن را بپذیرد، آیین نامه های جدید را نمی توان عطف به‌ماسبق کرد.

به گزارش مهر چندی پیش افضلی فر عضو کمیسیون اصل نود هم در این رابطه گفته بود، تعداد دانشجویانی که باید به آنها بورس اختصاص داده می شد ولی این کار صورت نگرفته ۱۵ نفر بوده و تعداد دانشجویانی که عنوان می شود بورسیه غیر قانونی دارند در نگاه اول ۲۰۰ نفر هستند که پرونده هر دو مورد درحال بررسی است و امیدواریم که نمایندگان به زودی به جمع بندی رسیده و نتیجه نهایی بررسی های صورت گرفته را اعلام کنند.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
162
210
1622279
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...