A+ R A-

جعفری: مجلس با تصویب قوانینی به طرح‌هایی مانند اعتکاف کمک کند

 جعفری: مجلس با تصویب قوانینی به طرح‌هایی مانند اعتکاف کمک کند/اعتکاف؛ هدیه‌ای الهی/

یک عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس می‌توانیم با قوانین درستی که تصویب می‌کنیم به اجرای طرح‌هایی مانند اعتکاف و برگزاری این مراسم با دغدغه‌ کمتر کمک کنیم.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان این‌که «مجلس باید نسبت به بسط و نشر معارف قرآنی و اسلامی و اهل بیت(ع) دغدغه داشته باشد» اظهار کرد:‌ باید در قانون‌گذاری به موضوعاتی از قبیل اعتکاف توجه ویژه‌ای داشت.

وی با بیان این‌که «باید نسبت به ترویج ، اجرا و تشویق فرهنگ و شعائر دینی در جامعه اهتمام بورزیم» تصریح کرد: قطعا اعتکاف یکی از این موارد است که می‌تواند در خودسازی انسان و حرکت انسان در مسیر عبودیت و معرفت کمک کند.

وی افزود: حضور در جمع معتکفین می‌تواند بهترین مشوق و مفید باشد. ما در مجلس با قانون‌های درستی که می‌توانیم به تصویب برسانیم باید به اجرای چنین طرح‌هایی با کمترین دغدغه کمک کنیم.

این عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس با اشاره به این‌که «معاونت قرآنی در وزارت ارشاد هم می‌تواند به این موضوع توجه کند» اظهار کرد: قطعا فراکسیون قرآن و عترت مجلس نیز همین مسیر را دنبال می‌کند و ما شاهد بودیم هر ساله در بحث بودجه سعی شده به فارغ‌التحصیلان قرآنی در خصوص هزینه‌های تحصیلی و حتی به رسمیت شناختن مدارک‌شان توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان هم می‌تواند با ارائه نظرات‌شان در پر کردن خلاءهای قانونی و یا حذف قوانین به مجلس و به ویژه به اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس کمک کنند.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
58
210
1622175
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...