A+ R A-

بدهی 540 میلیارد ریالی راه و شهرسازی خراسان شمالی به پیمانکاران

 بدهی 540 میلیارد ریالی راه و شهرسازی خراسان شمالی به پیمانکاراننماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از مطالبات 540 میلیارد ریالی پیمانکاران از اداره کل راه و شهرسازی این استان خبر داد.

[بدهی 540 میلیارد ریالی راه و شهرسازی خراسان شمالی به پیمانکاران]

به گزارش ایرنا قاسم جعفری روز چهارشنبه در نشستی با مدیران دستگاه های دولتی خراسان شمالی اظهار کرد: مطالبات پیمانکاران راهسازی از این اداره کل باعث شده تا آن ها برای پرداخت مطالبات کارگران و سایر طلبکاران با مشکل مواجه شوند.

وی اضافه کرد: در مجموع در شرایط فعلی بیشتر پیمانکاران راهسازی در این استان به علت مطالبات از راه و شهرسازی به خاک سیاه نشستند و این وضعیت مناسبی برای پیمانکاران نیست.

این نماینده مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی باید در این ارتباط با تدبیر برخورد کرده و با پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران آن ها را از این وضعیت خارج کند. وی عدم تحقق برخی از تعهدات پیمانکاران راهسازی در این استان را نیز ناشی از مطالبات معوقه این گروه از اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد.

جعفری گفت: ما به مشکلات مالی دولت یازدهم واقفیم ولی انتظار ما در این حوزه از وزارت راه و شهرسازی تدبیر امور است.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی همچنین از نبود ایستگاه اطفای حریق برای بخشی از اراضی جنگل گلستان در حوزه استحفاظی این استان نیز انتقاد کرد.

جعفری افزود: در حالی که طبق گفته سازمان محیط زیست کشور 70 درصد از آتش سوزی در اراضی جنگل گلستان در حوزه استحفاظی خراسان شمالی رخ می دهد، ولی این استان فاقد ایستگاه حریق برای این اراضی است. اگرچه بخشی از اراضی جنگل گلستان در حوزه استحفاظی خراسان شمالی قرار دارد، ولی طبق برنامه سازمان محیط زیست مدیریت این جنگل با استان گلستان است که هرگونه فعالیت در آن باید با مجوز این اداره کل باشد.

در شرایط فعلی تمام اراضی گلستان چه در حوزه استحفاظی استان های خراسان شمالی و سمنان تحت مدیریت محیط زیست استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام /*

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
127
650
1636989
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...