A+ R A-

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: تحقیق‌و تفحص از بورسیه‌های وزارت علوم به دور از غرض‌ورزی است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: تحقیق‌و تفحص از بورسیه‌های وزارت علوم به دور از غرض‌ورزی استسخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با توجه به اینکه شفافیت لازم در خصوص نحوه اعطای بورس و جذب هیئت علمی در طی سالهای اخیر وجود ندارند نمایندگان به دور از انگیزه سیاسی خواستار روشن شدن شرایط اعطای بورس در کشور شده‌اند.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شنیده می‌شود عده‌ای عملکرد کمیسیون در خصوص درخواست تحقیق و تفحص از سازمان بورس وزارت علوم را با انگیزه‌های سیاسی و توام با غرض ورزی می‌دانند این در حالی است که این ادعا صحت ندارد و در تاریخ 93/11/05 نمایندگان کمیسیون خواستار بررسی شرایط و نحوه اعطای بورس به دانشجویان شده‌اند.

وی ادامه داد: ما به دنبال اجرای قانون هستیم و شواهد نشان می‌دهند شرایط اعطای بورس از ضوابط لازم برخوردار نیست و این موضوع نه تنها شامل چند سال گذشته بلکه به سال 68 تا کنون بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه عملکرد کمیسیون در خصوص روشن کردن وضعیت اعطای بورس نوعی شفاف‌سازی است، ادامه داد: عملکرد ما در مقابل سیاست زدگی و سیاسی بازی است و هدف مجلس ایجاد آرامش و امنیت در شرایط اعطای بورس به جوانان کشور می‌باشد. این موضوع اکنون در اختیار هیئت رئیسه قرار دارد و به زودی در صحن قرائت خواهد شد. ادامه پیگیری این موضوع به رای گیری در صحن علنی مجلس مربوط خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
697
235
1639222
چهارشنبه، 05 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...