A+ R A-

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: دستاوردهای دانشگاه پیام نور غیر قابل انکار است/ کارنامه دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی قابل تقدیر است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: دستاوردهای دانشگاه پیام نور غیر قابل انکار است/ کارنامه دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی قابل تقدیر استجعفری گفت: انتظار مجلس این است که وزارت علوم بر تمام بخش‌ها و حوزه‌ها در آموزش عالی نظارت داشته باشد و مانع از بین رفتن حقوق دانشگاهی همچون پیام نور شود که در بحث بومی گزینی زبان زد است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وزارت علوم باید با عدالت بیشتری در دانشگاه‌های کشور نظارت کند و از تضییع حقوق دانشگاه‌هایی همچون پیام نور دفاع نماید.

وی گفت: دستاوردهای دانشگاه پیام نور بسیار مهم است، این دانشگاه توانسته ادامه تحصیل در مناطق محروم را ایجاد کند، به گونه‌ای که اگر فرصت تحصیل در مناطق محروم توسط این دانشگاه ایجاد نمی‌شد، شاید بسیاری از جوانان کشور از تحصیل باز می‌ماندند.

وی با بیان اینکه پیام نور معضل خوابگاه و بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی سایر دانشگاه‌ها را ندارد، ادامه داد: این دانشگاه کارنامه خوبی در تحصیلات تکمیلی شامل ارشد و دکترا دارد و دلیلی ندارد به علت منفعت دانشگاه‌هایی که شهریه اخذ می‌کنند پیام نور تضعیف شود.

وی یادآور شد: اگر اعضای کمیسیون اسنادی مبنی بر تضعیف این دانشگاه بیابند حتما با متخلفین به لحاظ قانونی بر خورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
222
381
1637465
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...