A+ R A-

جعفری در گفت‌وگو با میزان: یادآوری خلوص شهدای غواص در تلاطم امواج مشکلات راهگشای ملت ایران شد

جعفری در گفت‌وگو با میزان: یادآوری خلوص شهدای غواص در تلاطم امواج مشکلات راهگشای ملت ایران شدنماینده مرده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای غواص فهمیدند که ما در شرایطی که در تلاطم امواج مشکلات شناور شده‌ایم، حضور آنها می‌تواند ناجی ملت ایران شود.

یادآوری خلوص شهدای غواص در تلاطم امواج مشکلات راهگشای ملت ایران شد

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با یادآوری ایثارگری و جانفشانی شهدای غواص از آن‌ها به عنوان بهترین الگو برای تحکیم ایمان نسل جوان کشور نام برد و اظهار کرد: شهدای غواص فهمیدند که ما در شرایطی که در تلاطم امواج مشکلات شناور شده‌ایم حضور آنها می‌تواند ناجی ملت ایران در شرایط کنونی شود، ضمن اینکه نسل جوان کشور باید با تأثی از این شهدا آنها را در عمل الگوی خود قرار دهند و دراین صورت بسیاری از مشکلات کشور به خودی خود رفع خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اذعان کرد: همه ما با یادآوری صلابت، ایمان و ایثارگری شهدای غواص به حال آنها غبطه می‌خوریم و به یاد این جمله شهید آوینی می‌افتیم که شهدا می‌مانند و ما می‌رویم.

جعفری با تأکید بر اینکه امروز در رفع مشکلات کشور باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم، تصریح کرد: تشییع شهدای غواص در آستانه ماه مبارک رمضان به ما تلنگری زد که با کمترین اقدامات از جمله افطاری دادن به دنبال رسیدن به خواسته‌های سیاسی، جناحی و انتخاباتی خود نباشیم، چرا که یاد شهدا به دلیل خلوص آنها در بین ما ماندگار شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: حضور شهدای غواص به ما این پیام را می‌دهد که با اصلاح رابطه خود با خداوند رابطه ما با ملت نیز اصلاح می‌شود، همچنین با الگو قرا دادن شهدای غواص می‌توانیم مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... را نیز برطرف سازیم.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
230
233
1638520
سه شنبه، 04 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...