A+ R A-

توافقی که عزت ما را زیر سئوال ببرد شدنی نیست / آخرین استراتژی غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای

توافقی که عزت ما را زیر سئوال ببرد شدنی نیست / آخرین استراتژی غربی‌ها در مذاکرات هسته‌اینماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس گفت: توافقی که عزت ما را زیر سئوال ببرد به طور قطع شدنی نیست.

خبرگزاری فارس: توافقی که عزت ما را زیر سئوال ببرد شدنی نیست / آخرین استراتژی غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری امشب در همایش بصیرت‌افزایی هسته‌ای در کلام ولایت در مسجد انقلاب اظهار داشت: باید حق و حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای حفظ شود.

وی با اشاره به تلاش غرب برای استفاده از واژه‌های دوپهلو در مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: آنها با این اقدامات به دنبال این هستند تا در زمان خودش این واژه‌ها را بر علیه خودمان استفاده کند، از این رو شفافیت در واژه‌های توافقات هسته‌ای ایران با غرب ضرورت دارد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی تصریح کرد: به همین دلیل مقام معظم رهبری خواستار رفع تحریم‌ها همزمان با توافقات هسته‌ای شده‌اند، از این رو باید مذاکره‌کنندگان به این خطوط توجه کنند.

جعفری با اشاره به تلاش دشمن برای انجام توافق به نفع خود در مذاکرات پیش‌رو، بیان کرد: بهترین شرایط برای دشمن این است که بدون توافق خوب، این مسئله معطل بماند.

وی اضافه کرد: آخرین استراتژی آنها این بوده که اگر این موضوع را 10 تا 15 سال معطل بگذارند تا مثلاً افرادی که اکنون در کشور مدافع حفظ حقوق هسته‌ای ایران هستند از صحنه بروند و در دهه‌های آینده با نسل جدید مذاکره کرده و به خواسته‌های خود برسند.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس تأکید کرد: غرب هنوز هم ملت ایران را نشناخته است و قطعاً نسل آینده انقلاب از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی شجاعانه و بصیرت‌مدارانه صیانت خواهند کرد.

به گزارش فارس در ادامه این مراسم امام جمعه بجنورد نیز مقاومت و تقوا را دو موضوع مورد تأکید برای بی‌اثر کردن کید دشمنان از سوی قرآن مجید عنوان کرد و گفت: امروز این دو ویژگی را در ملت بزرگ ایران سراغ داریم و امروز ملت ایران با بصیرت خود از دستاوردهای هسته‌ای حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی افزود: غربی‌ها همواره ثابت کرده‌اند که در پای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب ایستاده و در دفاع از آن هیچ‌گاه کوتاه نیامده‌اند.

به گزارش فارس؛ در این مراسم بانگ «مرگ بر آمریکا» و فریاد «یا محمدا» طنین‌انداز شد.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
57
210
1622174
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...