A+ R A-

افزایش قدرت چانه زنی در مذاکرات هسته ای با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

 افزایش قدرت چانه زنی در مذاکرات هسته ای با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدسیکی از نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین، پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان خواهد بود.

[افزایش قدرت چانه زنی در مذاکرات هسته ای با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس]

قاسم جعفری روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای براساس خط مشی ترسیم شده رهبری از منافع ملی دفاع جانانه می کنند و حضور پررنگ ملت ایران در راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای این تیم در برابر زیاده خواهی دشمنان خواهد بود.

وی اضافه کرد: مردم ایران نیز با درک شرایط حساس کنونی در جهان اسلام قطعا حضور گسترده تری در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد داشت و یکبار دیگر حمایت خود را از آرمان های نظام و بنیانگذار جمهوری اسلامی اعلام می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وضعیت ایجادی در جهان اسلام بخصوص حمله رژیم سعودی به یمن و کشتار مردم بی دفاع این کشور، روز جهانی قدس سالجاری از حساسیت زیادتری نسبت به سنوات گذشته برخوردار است.

جعفری افزود: امسال حضورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس صرفا برای حمایت از انتفاضه و مردم فلسطین نبوده، بلکه تمام جهان اسلام را در بر می گیرد و شعارمان در این روز نیز وحدت جهان اسلام خواهد بود.

وی مطالبات جهان اسلام و راه نجات مسلمانان را اتحاد و همدلی، بازگشت به آرمان های اصیل اسلام و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش دانست و ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت گسترده مسلمانان در این روز این مطالبات جهان اسلام محقق شود.

براساس رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 تاکنون این آرمان در جهان پیگیری می شود.

در بجنورد خراسان شمالی راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 از میدان شهید این شهر شروع می شود و تا مصلی امام خمینی (ع) ادامه خواهد داشت و در سایر21 شهر دیگر استان نیز این راهپیمایی در زمان مشخص شده برگزار می شود.

انتهای پیام /*

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
51
210
1622168
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...