A+ R A-

نماینده مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: ایرلاین‌ها از ارائه بلیت نیم‌بها به جانبازان سر باز می‌زنند

 نماینده مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: ایرلاین‌ها از ارائه بلیت نیم‌بها به جانبازان سر باز می‌زنندخبرگزاری تسنیم:عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان این‌که ایرلاین‌های داخلی مشمول ارائه بلیت نیم‌بها به جانبازان از وظیفه خود تخطی می‌کنند،گفت:با توجه به شکایت‌های متعدد مردمی که از عملکرد ایرلاین‌ها می شود، پیگیر این ماجرا تا حصول نتیجه مطلوب خواهم بود.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: از حدود 7 ماه پیش گزارش‌های متعددی در رابطه با اجحاف چند شرکت هواپیمایی داخلی در حق ایثارگران دریافت شد.

وی با بیان این‌که عدم تخصیص بلیت هواپیمای تخفیف‌دار توسط ایرلاین‌های مشمول بر اساس قانون برای بنده نیز اتفاق افتاده است، تصریح کرد: با توجه به این‌که نماینده بجنورد هستم طبیعتا سفرهای متعددی را انجام می دهم. در یکی از این سفرها عازم مشهد مقدس بودم که بر اساس قانون باید بلیت نیم بها در اختیارم قرار می‌گرفت اما ایرلاین‌ مورد نظر نه تنها بلیت نیم بها را بنده نداد بلکه زمانی هم که گفتم جانباز هستم و باید بلیت نیم بها برایم صادر کنید، گفتند که بلیت تخفیف‌دار نمی دهیم.

وی با بیان این‌که هماجا به آنها گفتم با من که نماینده مجلس هستم این‌گونه برخورد می‌کنید با بقیه چه می کنید، یادآور شد: قانون نگفته است در صورتیکه از یک سازمانی طلب دارید باید خدمات‌رسانی را محدود کند، در این صورت باید مصرف‌کنندگان خاص (جانبازان و ایثارگران) مورد تکریم قرار گیرند نه این‌که با آنها این‌گونه رفتار شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان این‌که این یک دعوای بین سازمانی است و ربطی به جانبازان ندارد، تاکید کرد: هفته گذشته نامه‌ای را برای پیگیری موضوع عدم اجرای قانون از سوی ایرلاین‌های مشمول ارائه دهنده بلیت نیم‌بها به جانبازان به خداکرمی، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کردم.

جعفری با تاکید بر این‌که ایرلاین‌ها مشمول قانون از وظیفه خود تخطی می‌کنند، گفت: شرکت‌های هواپیمایی موضوع جانبازان را در اولویت قرار نمی‌دهند، در حالی که باید مطابق قانون بیلت نیم‌بها در اختیار آنها قرار دهند.

وی افزود: ایرلاین‌های داخلی همچنین مدتی است که برای ارائه بلیت‌های نیم‌بها به جانبازان محدودیت قائل می شوند و تعداد کمی بلیت را به آنها اختصاص می‌دهند، این در حالی است که در این زمینه نه آئین‌نامه‌ای داریم و نه بخشنامه‌ای.

وی با بیان این‌که شرکت‌های هواپیمایی به‌صورت خودسرانه اقدام به این کار کرده اند، تصریح کرد: با توجه به شکایت‌های متعدد مردمی که از عملکرد ایرلاین‌ها می شود، پیگیر این ماجرا تا حصول نتیجه مطلوب خواهم بود.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
185
206
1622092
پنج شنبه، 09 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...