A+ R A-

دکتر جعفری: انتقاد به تیم مذاکره کننده برای تقویت انگیزه آنها بود!

دکتر جعفری: انتقاد به تیم مذاکره کننده برای تقویت انگیزه آنها بود!دکتر قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان،رازوجرگلان،جاجرم و گرمه و از اعضای فراکسیون اصولگرایان به ریاست حدادعادل، نظر خود را درباره دلواپسان و منتقدان مذاکرات هسته ای گفت.

وی با بیان اینکه رهبری یکی دو ماه قبل قریب به این مضمون فرمودند که «در ایران یک نفر را پیدا نمی کنید که مخالف مذاکره باشد»، می گوید: این یک واقعیت بود. چرا که در میان افراد موثر در تصمیم گیری و تصمیم سازی برای کشور نمی شد سراغ یک نفر رفت که با مذاکره مشکل داشته باشد.

وی تصریح می کند: تمام مواردی هم که گفته می شد، اعم از تذکرات و سئوالات برای این بود که هم نقاط ضعف و تنگه احدهایی که احتمال داشت دشمن از آنجا وارد شود، گوشزد بشود. از طرفی جهت تقویت انگیزه در تیم مذاکره کننده که دشمن را دست کم نگیرند این انتقادات مطرح می شد.

جعفری در ادامه با تاکید براینکه گزارش ظریف در مجلس گزارش خوبی بوده اما طبیعی است که در کمیسیون ویژه نیز باید توافق هسته اي بررسی شود، می گوید: حتما کمیسیون ویژه مجلس برای بررسی برجام، کمک کار تیم مذاکره کننده و دولت خواهد بود تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

البته اگر چه انتقاد از تیم مذاکره کننده از سوی نماینده اصولگرای مجلس جهت تقویت ظریف و دوستانش عنوان می شود اما این نکته را نمی توان از یاد برد که برخی دلواپسان از تریبون مجلس، نشریات و همچنین تجمعات غیرقانونی خود کار را به اهانت و هتک حیثیت تیم مذاکره کننده کشاندند تا حدی که رهبر انقلاب وارد شده و از تیم مذاکره کننده دفاع و آن ها را «فرزندان انقلاب و غیور ملت» ناميدند.

نظرات/سوالات (2)

  • غضنفر

    دکتر جون چرا تا الان از این حرف ها نمی زدی شما

  • غضنفر

    بابا ما معنی انتقاد رو هم فهمیدیم بهشون از اول می گفتید تا این همه استرس نکشن .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
196
650
1637058
جمعه، 31 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...