A+ R A-

دکتر جعفری در خصوص مدارس غیردولتی گفت: سیستم‌های نظارتی باید وظیفه خود را انجام دهند

دکتر جعفری در خصوص مدارس غیردولتی گفت: سیستم‌های نظارتی باید وظیفه خود را انجام دهندقاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اولاً باید در همه جا قانون وجود داشته باشد و این قانون نیز منطقی، واقع‌بینانه و قابل اجرا باشد.

وی ادامه داد: التزام به اجرای قانون وجود ندارد و باید این کار صورت گیرد و سیستم‌های نظارتی نیز باید وظیفه خود را انجام دهند؛ انتظارمان از آموزش و پرورش این است که اگر فکر می‌کنند نرخی که برای خدمات آموزشی تعیین کرده‌اند منطقی است، جلوی تخلفات را نیز بگیرند.

جعفری یادآور شد: برای نمونه وقتی به یک دانش‌آموز می‌گویند برای ثبت‌نام، 15 تا 20 میلیون به مدرسه بدهید، این رقم خیلی بالایی است؛ فردی 50 میلیون می‌دهد و در آزادترین دانشگاه رشته دکتری می‌خواند و حالا یک دانش‌آموز برای یک سال تحصیلی 20 میلیون یا کم‌تر باید بدهد که این منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: باید سازمان مدارس غیردولتی در آموزش و پرورش و نیز سیستم بازرسی و نظارت آن مراعات لازم در ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس غیر دولتی را انجام دهند و سایر سیستم‌های نظارتی هم باید به شکایات اولیای دانش‌آموزان رسیدگی کنند.

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
73
993
1636285
پنج شنبه، 30 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...