A+ R A-

در مسأله برجام ملاحظات رهبری حجت عمل ماست

jaa.jpg نماینده اصولگرای مجلس گفت: در مسأله برجام آنچه قبای قانون بر تن کرد با ملاحظات و شروط مبرهن ولی امر مسلمین، حجت عمل ماست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم جعفری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، اظهار کرد: با مرور چندباره نامه مهم مقام معظم رهبری بر این باورم که اگر دولتمردان با اراده قوی و معتقد به مقاومت و دعوت کننده مردم به صبر و پایداری در برابر تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و هجمه‌های تبلیغاتی و تهدیدهای جنگ‌افروزانه به اندازه کافی یافت می‌شد شاید بسیاری از بندهای برجام به گونه‌ای دیگر به فرجام می‌نشست.

نماینده مردم بجنورد در مجلس افزود: آقای رئیس جمهور! مراقب اجرای درست مفاد برجام با اخذ تضمین‌های لازم باید بود و نفوذ دشمن برای استحاله انقلاب و نظام را نباید نادیده گرفت.

جعفری همچنین اظهار کرد: ملت می‌داند جمهوری اسلامی ایران ثمره مجاهدت‌های مومنان در قرون متمادی است و صیانت از آن نیز جز با انقلابی ماندن امکان‌پذیر نیست و ملت‌های مظلومی چون فلسطین، یمن و بحرین به همین دلیل به ما اقتدا کرده‌اند و مورد غضب مستکبران و نوکران منطقه‌ای‌شان قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم بجنورد تصریح کرد: ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب نیز عبرت‌آموز است. امروز برای شبه‌گفتمان میانه‌رو و اعتدال تعریف نشده سره و ناسره را در هم می‌تنند و هر آنکه سر بر آستانشان نساید ولو آرمان‌های انقلاب، امام (ره)، شهیدان و ولایت را فریاد کند می‌گویند با دولت مخالف است و امروز ما به ازای هولوکاست غربی‌ها، هولوبرجام ساخته‌اند و لیست منتشر می‌کنند که اینان مخالف مذاکرات بوده‌اند. به یاد بسپارید و در انتخابات رأی ندهید.

 

 

 

وی همچنین با بیان اینکه دولت چه برنامه عملیاتی برای خروج از رکود دارد، گفت: در حوزه انتخابیه بنده برای رسیدن به میانگین کشور انتظارت فراوانی در تمام شاخص‌ها اعم از زیرساخت‌های فرهنگی، پروژه‌های بر زمین مانده، زیرساخت‌های ضعیف آموزش عالی و پزشکی و توسعه صنایع وجود دارد. ضمن اینکه بسیاری از مصوبات سفر هیأت دولت هنوز اجرایی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ها با سودهای ترکیبی شبهه‌دار به عدم ارائه خدمات مورد انتظار عمل می‌کنند و از سوی دیگر هنوز منتظر هستیم که دولت قانون یارانه‌ها را در حذف ثروتمندان اجرایی کند. این در حالی است که اگر در این استان به تقویت زیرساخت‌های زندگی پرداخته نشود پیوسته باید شاهد مهاجرت بود.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
246
381
1637489
شنبه، 01 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...