A+ R A-

لزوم اهتمام وزارت آموزش و پرورش به پاداش معوقه بازنشستگان

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهتمام وزارت آموزش و پرورش نسبت به پاداش معوقه پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی استان تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم اهتمام وزارت آموزش و پرورش به پاداش معوقه بازنشستگان
 

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اخیراً پیگیری و مذاکراتی خوبی با آموزش و پرورش برای پرداخت پاداش معوقه بازنشستگان انجام شد و در این نشست بر تسریع در پرداخت این مطالبات تاکید شد.

وی همچنین لزوم جمع‌آوری مدارس خشت و گلی در استان را برشمرد و گفت: البته با پیگیری‌های انجام شده اقدامات خوبی در حوزه حذف مدارس خشتی و گلی خراسان شمالی آغاز شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث سرانه دانش‌آموزی، هزینه ایاب و ذهاب، طرح روستا مرکزی، تغذیه مدارس شبانه‌روزی، قبوض آب و برق و گاز از موارد مورد تاکید به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین معضل مدارس مختلط، سیستم‌های  گرمایشی مدارس، تعمیر و تجهیز مدارس، موضوع مهم معیشت و منزلت فرهنگیان، نظام رتبه‌بندی، پرداخت پاداش معوقه بازنشستگان در نشست با مسئولان آموزش و پرورش مورد تاکید قرار گرفت.

جعفری بیان داشت: البته در قالب سفر رهبر معظم انقلاب به استان، برای آموزش و پرورش بیش از 90 میلیارد در دو سه سال گذشته تخصیص داده شد که مایه خیر و برکت برای توسعه فضاهای آموزشی استان بود.

وی با اشاره به ضرورت اجرای مصوبه آموزش و پرورش در مورد حق‌التدریسی‌ها گفت: اجرای مصوبه اخیر حق‌التدریسی توسط وزارت آموزش و پرورش که در مورد برخی اجرا نشده است نیز همواره بر آن تاکید شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چندی قبل به دولت پیشنهاد کردم تا برای کاهش مشکلات در بخش آموزش و پرورش در لایحه پیشنهادی امسال حداقل چهل هزار میلیارد تومان قرار دهد.

وی بیان داشت: اکنون این بخش به سبب هزینه‌ها و میزان اعتبارات با کسری مواجه بوده که باید از سوی دولت تدبیر شود.

انتهای پیام

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
119
210
1622236
جمعه، 10 فروردين 1403

گالری تصاویر

No result...