A+ R A-

جعفری در گفت‌وگو با فارس: غرب به دنبال برگرداندن انقلاب به عقب است/ «گفتمان انقلاب» نگاه استراتژیکی برای احیای تمدن نوین اسلامی دارد

نماینده بجنورد در مجلس با بیان اینکه غرب به دنبال برگرداندن انقلاب به عقب است، گفت: «گفتمان انقلاب» نگاه استراتژیکی برای احیای تمدن نوین اسلامی دارد.

خبرگزاری فارس: غرب به دنبال برگرداندن انقلاب به عقب است/ «گفتمان انقلاب» نگاه استراتژیکی برای احیای تمدن نوین اسلامی دارد
 

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور در دوران پسابرجام و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفند، اظهار داشت: در حال حاضر تقابلی بین بی‌منطقی‌های خط نفوذ و قدرت و همچنین خط انقلاب شکل گرفته است.

وی افزود: حامیان خط انقلاب به دنبال نگه داشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند و گفتمان هوشمندانه‌ای به نام «گفتمان انقلاب اسلامی» شکل دادند که نگاه استراتژیک و دوربردی برای اهداف بلندی در عرصه تمدنی به منظور احیای تمدن نوین اسلامی دارند.

نماینده بجنورد در مجلس در ادامه تصریح کرد: امروز آن هوشمندی نشان می‌دهد که صاحبان و طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی باید حتماً به بحث معیشت و اقتصاد که جامعه آن را فریاد می‌زند، توجه کند.

وی اضافه کرد: اما از سوی دیگر گفتمانی وجود دارد که نگاه و توجهش به غرب، بیگانگان و کسانی است که ثابت کردند دلسوز ملت ایران نیستند اما متأسفانه آقایان باورشان نمی‌شود.

جعفری یادآور شد: اقدامات غربی‌ها نشان می‌دهد عزم آنان بر این است که انقلاب را عقب برگردانند و این نوعی گفتمان در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم باید با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی نسبت به تعیین سرنوشت خودشان برای 4 سال آینده اقدام کنند، گفت: امیدواریم با توجه به شرایط حساس امروز کشور، ملت بیش به گذشته نسبت به حضور حداکثری و همچنین انتخاب اصلح اقدام کنند.

نماینده بجنورد در مجلس در پایان با بیان اینکه متأسفانه امروز دولت به دلیل پرداختن به حاشیه‌ها از رسالت‌های اصلی خودش غافل شده است، خاطرنشان کرد: گفته می‌شود که صاحبان گفتمان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد «مجلس دولت‌یار» هستند، اما آقایانی که فکر می‌کنند باید به غرب توجه کنند به دنبال ایجاد «مجلس دولت‌دار» هستند، یعنی مجلسی که تابع باشد و هر چه مجری می‌گوید را بپذیرد، ولی ما می‌گوییم که یار دولت خواهیم بود و نقاط قوت دولت را تقویت خواهیم کرد، اما اگر انحرافی پیش آید حتماً آن را هشدار می‌دهیم چون وظیفه نمایندگان مجلس نظارت بر عملکرد دولت در حوزه اجرای قوانین و مقررات است.

انتهای پیام/

نظرات/سوالات

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید

چند رسانه ای

صوت: بحث و گفتگو دکتر جعفری در باب شبهات فرهنگی
صوت: گزارش صحن علنی دوشنبه 26 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
صوت: نطق اضطراری آخر سال دکتر قاسم جعفری در مجلس
گزارش صحن علنی 25اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی شنبه 24 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش صحن علنی 21 اسفند در مصاحبه با رادیو فرهنگ
گزارش بازدید دکتر قاسم جعفری از حوزه گیفان

آخرین مطالب

آمار بازدید

امروز
دیروز
بازدید کل
31
797
1639353
پنج شنبه، 06 ارديبهشت 1403

گالری تصاویر

No result...